    Subject: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <58a43202$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <58a5842f$0$5160$65785112@news.neostrada.pl> <o9pgk2$v4v$4@dont-email.me>
    <58c1365a$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9t36a$nf9$1@dont-email.me> <58c574f8$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5901ebc2$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    <h0rMA.502506$fL.293662@fx24.am4>
    <59032896$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <jDJMA.359296$mG6.63559@fx05.am4>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 30 Apr 2017 10:19:35 +0200

    W dniu 2017-04-28 o 17:57, Krzysztof Staniorowski pisze:

    > Nic mi nie zrywa (ale faktycznie mam doświadczenia tylko ze sprzętem z
    > wysokiej półki). Zdecydowaną wyższość nad LTE ma światłowód ale ciężko go
    > za sobą ciągnąć w podróży (w sumie nawet poruszając się po mieście)...

    A ja Ci opowiem swoja historię - nie znam większej kiły niż korzystanie
    z telefonu na zasadzie rozdziału dostępu do netu.

    > Może czas wyprowadzić się do miasta? Tam działa LTE i to całkiem sprawnie.

    Tu też działa, tylko te prędkości.. Wyprowadzać i żyć w klatce aby
    trochę zwiększyć komfort korzystania z dostępu do netu? E, chyba (na
    pewno) skórka nie warta wyprawki. Swoją drogą - dlaczego te
    kapitalistyczne świnie każą ludziom z terenów gdzie nie zapewniają
    dobrego komfortu z korzystania ze swoich każą płacić za swoje usługi
    tyle samo co ci co ten komfort mają..

    > Jeśli to karta, z której można wyłamać nano (czyli mniej więcej od
    > 2015-2016 roku) to tak. Przy starszych kartach trzeba użyć wycinarki (co
    > nie zawsze działa optymalnie).

    Czyli nie potrafisz... Bez obrazy, cudów przecież nikt nie potrafi
    robić, stare karty nie mają opcji wyłamywania do standardu nano.