  • Data: 2021-05-19 15:06:14
    Temat: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 May 2021 14:43:43 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > "J.F"
    >:: z dokładnością 0.1mm tam jest.
    >: Suwmiarka mierzone i to jeszcze w wielu miejscach?
    >
    > Linijkami równie dokładnymi -- w wielu miejscach i wielokrotnie.

    Linijka nie ma rozdzielczosci 0.1mm, wiec nie sprawdzisz czy dany
    piksel lezy w odleglosci 104.4 mm czy 104.6 mm

    >Suwmiarka do tego nadaje się tak sobie. ;)

    Tak sobie, ale masz lepsza linijke ?

    > :pliki
    >https://drive.google.com/file/d/1Sh5aIECvQOk2KB_D6f
    ADbsRiPcSeGRVO/view?usp=sharing

    > Dużo atramentu. Może mniejszy fragment?

    Wlasnie o to chodzi, zeby byl duzy, zeby sprawdzic jak drukuje w
    roznych miejscach.
    Tzn mozna by troche ograniczyc - np takie paski na cala szerokosc,
    ale 5mm wysokosci. Na gorze, na dole i na srodku kartki.

    > : Jak ci sie uda wydrukowac dokladnie, to zrob to dwa razy i zloz
    > kartki razem tonerem
    > Mam atrament. Do tego nie wystarczy w.w. dokładność.
    >
    >: Swietny bylby wydruk na kalce
    > Mam kalki i folie...
    >
    >: czy folii - ale folia to wiadomo - w piecu laserowki zmieni
    > lekko wymiary :-)
    > Papier też zmienia wymiary.

    no widzisz - a Ty mowisz, ze 0.1mm dokladnosci :-)

    > Do jednego piksela zwykły papier nie nadaje się -- 600dpi to
    > zdecydowanie gęściej niż co 0.1mm.

    Ale tu jest 300dpi, czyli prawie 0.1mm na pixel.
    Na drukarce 600dpi bylyby to linie szerokosci 2px, z odstepem 2px.
    Wydaje sie, ze idealne warunki ... tylko najpierw trzeba windows
    zmusic, zeby tak wypuscil :-P

    > Czekam na kreski w skali 1:50 w SVG. ;)
    > Moje kreski na mojej drukarce takie są
    > z dokładnością 0.1mm. Budownictwo ;) nie oferowało lepszej...
    >
    > 'Dokładność 0.1mm' nie oznacza 'niemożliwości popełnienia błędu
    > wykraczającego poza 0.1mm', ale chyba to wiesz. To raczej
    > określenie rzędu niepewności.
    >
    > Kreski mają swą grubość/szerokość i na papierze, i na linijkach.
    > Dochodzą błędy paralaksy czy termiczne...

    O to to to. Szczegolnie w prawdziwej laserowce.
    No i z dokladnosci 0.1mm robi sie kiszka.

    > Złapałem kolejną stronę WWW chętną do zdrapywania forsy z mego
    > numeru telefonicznego
    > Najwyraźniej strony WWW znają mój numer, gdy łączę się via SIM.

    Dawaj adres strony.
    Ogolnie to wyciagniecie numeru telefonu nie jest takie proste - ale
    jak widac sa metody ...

    > Może wreszcie odpalę SIMkę a2 mobile i ponowię eksperyment... Może
    > podobnie uczynię z Orange..

    wyczysc cookies w przegladarce, otworz najpierw w prywatnym oknie,
    moze w ogole najpierw przez wifi ...

    J.