  • 21. Data: 2004-08-31 10:47:15
    Temat: Re: Zmiany w Neostradzie.
    Od: tm <m...@i...pl>

    On Tue, 31 Aug 2004 03:04:31 +0200, Rafal Rabczuk wrote:

    > notka z australi: ADSL 512k... po przekroczeniu 30GB scinka na 72k cena:
    > $24.95
    [...]

    Francja, France Telecom:

    http://www.agence.francetelecom.com/vf/internet_mult
    imedia/extense/index.php

    (wszystkie powyższe opcje są bez limitów, istnieją też nieco tańsze z
    limitami - np. 1024 z limitem kosztuje 5 euro mniej). Oczywiście
    wszystko i tak jest tańsze niż u nas.

    Telekomuna się bardzo z FT "skumała", jednak widać pewną niekonsekwencję
    cenową i ofertową :)

    --
    Tom

  • 22. Data: 2004-08-31 11:04:26
    Temat: Re: A mi się tam nowa neo podoba (było.Re: Zmiany w Neostradzie.)
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Tue, 31 Aug 2004 10:12:36 +0200, futszaK <f...@p...pl>
    wrote:

    > Klientowi indywidualnemu (z wyjątkiem ssaczy, ale ci zawsze będą
    > biadolić że im źle) 5GB powinno starczyć,

    Jakkolwiek nie jestem przeciwnikiem limitów, to jednak uważam,
    że 5GB/mies jest jakby zbyt skromną propozycją. Chyba że ktoś
    chce się ograniczyć wyłącznie do czytania poczty i oglądania
    stron WWW.

    r, co ma 18GB.
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 23. Data: 2004-08-31 11:10:19
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Mon, 30 Aug 2004 21:00:33 +0200, Gilder
    <g...@u...to.interia.wytnij.pl.to.tez> wrote:

    > Nie narzekaj, na 50 komputerów to albo porządne łącze 2Mbity,

    Zasponsorujesz im?

    r.
    _____________

  • 24. Data: 2004-08-31 11:41:27
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce)
    <s...@s...plukwa.net> wrote:

> [...]
    > że 5GB/mies jest jakby zbyt skromną propozycją. Chyba że ktoś
    > chce się ograniczyć wyłącznie do czytania poczty i oglądania
    Ano. Wychodzi jakieś 166 MB na dzień. Skoro tylko tyle można pobrać
    to po co kupować łącze 1 Mbit? Dwa razy tańsze łącze, z identycznym
    limitem, jest tak samo dobre.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 25. Data: 2004-08-31 13:41:57
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Tue, 31 Aug 2004 11:41:27 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki
    <o...@...ns.pl> wrote:

    > Ano. Wychodzi jakieś 166 MB na dzień. Skoro tylko tyle można pobrać
    > to po co kupować łącze 1 Mbit?

    W sumie po to, żeby na załadowanie strony/ściągnięcie poczty
    czekać krócej. Ale i przy 512 jest już całkiem szybko.

    r.
    _____________

  • 26. Data: 2004-08-31 15:00:13
    Od: tm <m...@i...pl>

    On 31 Aug 2004 13:41:57 GMT, s...@s...plukwa.net wrote:

    > W sumie po to, żeby na załadowanie strony/ściągnięcie poczty
    > czekać krócej. Ale i przy 512 jest już całkiem szybko.

    Przedstaw na grupie analizę porównawczą czasu ładowania się przeciętnych
    stron z wykorzystaniem 512 i 1024, to będziemy dyskutować ;)

    --
    Tom

  • 27. Data: 2004-09-01 07:26:06
    Od: Gilder <g...@u...to.interia.wytnij.pl.to.tez>

    Dnia 2004-08-31 13:10, Użytkownik Robert Rędziak (prawdziwego adresu

    > Zasponsorujesz im?
    >
    > r.
    Jak kogoś nie stać to niech nie kupuje, przecież nikt nikogo nie zmusza
    do korzystania z netu.

  • 28. Data: 2004-09-01 10:47:57
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Wed, 01 Sep 2004 09:26:06 +0200, Gilder

    > Jak kogoś nie stać to niech nie kupuje, przecież nikt nikogo nie zmusza
    > do korzystania z netu.

    Ależ oni używają niedostrady, bo na to ich stać. To Ty
    wyskakujesz z mądrościami ludowymi, czego powinni używać.

    r. (fut: poster)
    _____________

  • 29. Data: 2004-09-01 11:26:18
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Robert Rędziak napisał(a):

    > Ależ oni używają niedostrady, bo na to ich stać. To Ty
    > wyskakujesz z mądrościami ludowymi, czego powinni używać.

    50 komputerow na jednej neostradzie bo ich tylko na to
    stac? Dla mnie to nie brzmi przekonujaco.
    Swoja droga strasznie jestesm ciekawy ile abonent rzeczonej
    neostrady tych 49 biedakow kasuje.

    j.

  • 30. Data: 2004-09-01 11:47:15
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    januszek napisal(a) [01 Sep 2004]:

    > 50 komputerow na jednej neostradzie bo ich tylko na to
    > stac? Dla mnie to nie brzmi przekonujaco.
    > Swoja droga strasznie jestesm ciekawy ile abonent rzeczonej
    > neostrady tych 49 biedakow kasuje.

    Czytaj ze zrozumieniem :)

    "[...] mam w sieci jakies 50 komputerow (placowka edukacyjna) [...]"

    Teraz bedzie jeszcze wyrazniej:

    "[...] PLACOWKA EDUKACYJNA [...]"

    Juz wiesz dlaczego ich nie stac?

    --