    Date: Thu, 23 Mar 2023 11:08:40 +0100
    Subject: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <641a0bff$0$19623$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvdbe9$1cq4e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641a4015$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvdfuo$1d114$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641aac94$0$9591$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvegss$1ejen$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641ad37d$0$9599$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvekj0$1epk0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641ae3af$0$9589$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvg3u5$1h6us$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <641ba6af$0$9594$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvh67g$1jqvl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    From: Akarm <a...@w...pl>

    > Zaiste, dziwną ścieżką podążasz :D Celem nie jest zegarek, celem jest
    > ręka bo to chce wiedzieć nosiciel zegarka, jak nazwać rękę a nie zegarek.

    On twierdzi, że "reguła zegarka" pomaga mu, między innymi, w określeniu
    gdzie znajduje się lewa noga, lewe ucho, lewa dziurka nosa...

    "Reguła lewej ręki" pomagałaby mu w znalezieniu zegarka.

    Już usiłowałem to tłumaczyć, przywołując regułę prawej dłoni, która nie
    jest regułą elektronów, ani regułą pola magnetycznego. Jest właśnie
    regułą prawej dłoni. Celem reguły prawej dłoni jest pole magnetyczne.
    Tyle, że do zrozumienia trzeba przynajmniej odrobiny myślenia
    logicznego. A może wystarczyłoby po prostu odrobina myślenia?

    > To też ciekawe zdanie. Otóż miliony ludzi codziennie używa reguły prawej
    > ręki i ją rozumieją

    Nie miliony ludzi, tylko jakaś część, dla której np. galeria jest
    wyłącznie synonimem centrum handlowego.

    > natomiast nie rozumieją nazywania "prawa strona".

    To nie jest powód, żeby uparcie twierdzić, że reguła, która absolutnie
    nic nie mówi o ręce jest regułą ręki.

    > Dlaczego Ty nie rozumiesz reguły prawej ręki?

    Ano dlatego, że ta reguła nic nie mówi o sposobie wykorzystania ręki.
    Trudne do pojęcia? Nielogiczne?

    > Na pewno?

    Tak. Na pewno.

    --