eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŻółte światłoRe: Żółte wiatło
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfe
    ed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Żółte wiatło
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ihgvmf$82h$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@4...com>
    <ihh2bd$51d$1@news.dialog.net.pl> <ihh7aq$7ph$1@news.dialog.net.pl>
    <11g6ohuh0fk7j$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <z...@l...institute.com>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ihhp38$4b0$1@news.onet.pl> <4d3c6ec6$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihhrfk$dtl$1@news.onet.pl> <4d3c787b$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3PCplK$05U@mike.oldfield.org.pl>
    <4d3ca1a4$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3PCrPT$05X@mike.oldfield.org.pl>
    <4d3cb0b5$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3PCrg4$05Z@mike.oldfield.org.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 24 Jan 2011 00:11:10 GMT
    Lines: 27
    Message-ID: <4d3cc39e$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1295827870 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2506 80.52.166.102:45238
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2344932
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Adam Płaszczyca

    > Cóż, idź do okulisty. Najlepiej szwedzkiego.

    Ty chyba żyjesz w jakiejś innej rzeczywistości albo przynajmniej w innym
    kraju, to po pierwsze. Po drugie rozmawiamy o korkach, a one biorą się ze
    swego rodzaju spiętrzenia ruchu. Przykładowo, jeśli przy ograniczeniu do
    70 km/h korek robi się w danym miejscu o godzinie 7, to przy ograniczeniu
    do 50 km/h zrobi się odpowiednio wcześniej, bo część osób, które
    wyjechały przed godziną 7 nie zdąży jeszcze dotrzeć do celu, do którego
    by już dotarła jadąc 70 km/h.

    Odstęp ma znaczenie (pomijając oczywistą oczywistość, że Polsce większość
    ma go gdzieś i zachowa taki sam przy 50 jak przy 70 km/h) WYŁĄCZNIE w
    jednej, specyficznej sytuacji, w której wszyscy jechaliby z daną
    prędkością wykorzystując całe dostępne miejsce. Taka sytuacja występuje
    niezwykle rzadko. Zazwyczaj albo miejsca jest więcej albo z kolei zaczyna
    być już go za mało i prędkość ogranicza natężenie ruchu samo w sobie
    (światła, maruderzy których nie da się wyprzedzić itp.), więc
    ograniczenie znakami jest bez znaczenia.

    Ogólnie rzecz biorąc teorie na temat większej przepustowości dróg
    wynikającej z niższej prędkości w praktyce są jedną wielką bzdurą.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: