  • Data: 2017-05-25 10:38:40
    Temat: Re: Źródła czasu -- kolejność padania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:og4q9i$lfe$...@n...news.atman.pl...
    s...@g...com wrote:

    >Doszedłem do podobnych wniosków, ale nie chciałem ich przedwcześnie
    >ujawniać. :-)

    >20 lat to absurdalnie daleko, już teraz reklamują we Wrocku Internet
    >światłowodowy 900Mbit/s, a to jest blisko nasycenia ethernetu 1Gb/s.
    >Już wkrótce albo będziemy mieli stagnację, albo przełom i o RJ będzie
    >można zapomnieć.

    I tak dlugo przetrwalo.
    Pare razy juz mialo byc wyparte przez swiatlowody, sie obronilo, ale
    chyba w koncu padnie.

    No i dobrze, ze kompatybilnosc zachowali, bo inaczej to by te 10Mb/s
    juz dawno mozna wyrzucic :-)

    No i jeszcze trzeba na dobrego konia postawic - byl Arcnet, byl Token
    Ring, byl Novell, byl Lantastic :-)

    J.