-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!
news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!o26g2000vby.goo
glegroups.com!not-for-mail
From: Przemek V <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zużycie paliwa dla dużych prędkość a downsizing
Date: Thu, 14 Apr 2011 21:04:25 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 22
Message-ID: <7...@o...googlegroups.com>
References: <io4rei$tn5$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<a...@i...googlegroups.com>
<io6jqq$pbe$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 93.157.15.57
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1302840265 3184 127.0.0.1 (15 Apr 2011 04:04:25 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Apr 2011 04:04:25 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: o26g2000vby.googlegroups.com; posting-host=93.157.15.57;
posting-account=g_aBeAoAAADsow-43lRSV-9MrCOEUCo4
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/534.16
(KHTML, like Gecko) RockMelt/0.9.50.459 Chrome/10.0.648.204
Safari/534.16,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362255
[ ukryj nagłówki ]On Apr 14, 12:55 pm, Maciej Browarczyk
<m...@N...org> wrote:
> W dniu 2011-04-14 10:59, Przemek V pisze:
>
> > Ciekawe, e BMW 523i (trzylitrowa, benzynowa, rz dowa sz stka) wysz o
> > o wiele bardziej paliwo erne ni 525d (trzylitrowy, rz dowy,
> > sze ciocylindrowy do adowany diesel) przy 180 km/h. Oba auta maj 204
> > KM.
>
> Nie pomyli e si ? Nie wiem o kt rej 5 piszesz ale 523i to 2,5l R6
> 170KM, 525d to 2,5l R6 163KM, 530d 3,0l R6 184 - 193KM w zale no ci od
> rocznika. Przynajmniej tak to wygl da w 5 E39.
> W E60 523i to 2,5l R6 177KM, 525d to 3,0l R6 197KM, 530d to 3,0l R6 23xKM.
> Tak e Panie Przemku co kr cisz ;)
F10 523i i 525d. Zakładam, że ta tabela z AŚ dotyczy współczesnych
samochodów.
Zobacz chociażby cennik na polskiej stronie BMW - masz pojemności i
moc podane na pierwszej stronie.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.11 08:40 Andrzej Ława
- 15.04.11 09:04 Czarek Daniluk
- 15.04.11 10:18 Maciej Browarczyk
- 15.04.11 13:12 Jakub Witkowski
- 15.04.11 13:27 wit
- 30.04.11 22:36 ąćęłńóśźż
- 30.04.11 22:53 ąćęłńóśźż
- 01.05.11 12:28 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=
- 2025-11-12 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-12 Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei