  • Data: 2012-03-02 16:58:20
    Temat: Re: (about) ogre/dobre
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t.o. <r...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > [....]

    > chłopie o czym Ty piszesz?
    > jeżeli uszkodzili Ci zdrowie, to sprawa jest prosta:
    > algorytm:
    > 1. odpalasz Google
    > 2. wyszukujesz kancelarię adwokacką, która specjalizuje się w sprawach
    > medycznych
    > 3. przedstawiasz im dokumentację medyczną (bo chyba jakąś masz?)
    > 4. podpisujesz adwokatowi pełnomocnictwo i czekasz na kasę.
    >
    > jeżeli nie masz na adwokata, to za procent (niemały) odszkodowania zajmą
> [...]

    nie przypuszczam by bylo tak prosto:
    nie ma sie co wdawac w szczegoly ale z grubsza :

    1) mimo 4 pozytywnych testow 2xelisa WB i RTPCR
    (oraz masy obiawow) ponad rok (bardzo ciezki rok) tulalem
    sie po lekarzach (zasadnicza olewka prostactwo i chamowa nie do opisania)
    az choroba tak mnie lupnela w kosciach ze do dzis bol czuje
    bol przez sen (ogolnie czuje sie jakbym mial 60-80 lat - jest to wina
    zaniedban pominawszy zam rok koszmaru tulaczki po glabach)

    2) dolegliwosci ze strony ukladu oddechowego /najprawdopodobniej
    jakis 'drozdzak' w ukladzie oddechowym ale nie wiadomo, czesc glabow
    twierdzi ze 'nie ma takiej choroby' (w skrocie) inni cos w stylu 'pogodz sie
    pan z tym'- totalna masakra/ - (pare lat tulaczki po 15 lekarzach_ to samo,
    totalna zlewka (w dwu wymienionych odmianach) - nie chodzi o zmuszanie do
    wyleczenia chodzi o to by nie odmawiac leczenia i nie wysylas mnie z tym w
    kosmos w nieskonczonosc

    wlasnie bylem dzis znowu u jednego dyrektora medycznego,
    nastawil sie do mnie niby dobrze ale i tak widze ze facet nie
    lapie o co mi chodzi - umowil mnie w ordynatorem pulmunologii
    (zadowolony z siebie bo mniema ze zrobil dobry uczynek skoro wysyla
    mnie do samego ordynatora) (to juz by bylo trzeci raz jesli chodzi o
    pulmonologow) i nie slucha co mowie - zrobia mi przeswietlenie pluc
    powiedzą ze nic nie widac i ze jakbym byl zatruty nap jakas candida
    to np juz bym nie zyl i odesla mnie do diabla

    moge sprobowac jakos wmieszac sad w te kwestie itp bo z wolona
    oczywiscie sie oriwntuje ze to bardziej teraz sprawa do prawnika
    - bo nie sposob ich przekonac ze mimo ze dzialaja wg nich ze swoimi
    procedurami to ja 'cierpie' bo choroba zatruwa mi zycie, ale wymaga
    to mase zabiegow a moje sily nie sa nieograniczone

    )- tak wogole to wrocilem wlasnie z trzydniowej balangi z kumplem na
    wycieczce w hotelu w obcym miescie (ale informatyka na tym nie straci
    bo fajna dziwuchę trudno na swiecie uswiadczyc a nie fajne nie podobaja
    mi sie tak bardzo :/) zapisalem sietylko po raz 17sty do lekarza ktory
    na odpowiedz co mam robic i gdzie sie udac wzruszy ramionami - z gory
    wiadomo, (OT, ale tak gwoli wyjasnienia aby nie bylo niedomowien)