  • Data: 2009-09-01 11:08:26
    Temat: Re: accesskey i MSIE?
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora

    lamer pisze:
    > Hej
    > Chcę użyć accesskey. Zdefiniowałem sobie linka tak:
    > W firefoksie mozna wcisnac Alt+Shift+u i strona sie otworzy.
    > W operze Ctrl+u.W safari Alt+u.
    > W MSIE podobno tez Alt+U, ale wlasnie u mnie Alt+U otwiera menu Ulubione.

    Jak widzisz jeszcze nie wszyscy producenci wpadli na to, że accesskey
    koliduje ze skrótami aplikacji i wypada mu nadać inny sposób wywołania.

    > Jaki jest wiec skrot dla MSIE?

    ALT+u, zmień sobie accesskey na np. a to zobaczysz, że "działa" (w IE
    musisz jeszcze enter kliknąć, żeby link wywołać).
    Ogólnie accesskey na stronach ssie.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";