  • 1. Data: 2009-09-01 10:44:23
    Temat: accesskey i MSIE?
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Hej
    Chcę użyć accesskey. Zdefiniowałem sobie linka tak:
    W firefoksie mozna wcisnac Alt+Shift+u i strona sie otworzy.
    W operze Ctrl+u.W safari Alt+u.
    W MSIE podobno tez Alt+U, ale wlasnie u mnie Alt+U otwiera menu Ulubione.
    Jaki jest wiec skrot dla MSIE?

    lamer

  • 2. Data: 2009-09-01 11:08:26
    Temat: Re: accesskey i MSIE?
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    lamer pisze:
> [...]
    > W operze Ctrl+u.W safari Alt+u.
    > W MSIE podobno tez Alt+U, ale wlasnie u mnie Alt+U otwiera menu Ulubione.

    Jak widzisz jeszcze nie wszyscy producenci wpadli na to, że accesskey
    koliduje ze skrótami aplikacji i wypada mu nadać inny sposób wywołania.

    > Jaki jest wiec skrot dla MSIE?

    ALT+u, zmień sobie accesskey na np. a to zobaczysz, że "działa" (w IE
    musisz jeszcze enter kliknąć, żeby link wywołać).
    Ogólnie accesskey na stronach ssie.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 3. Data: 2009-09-01 20:49:00
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Tue, 01 Sep 2009 11:44:23 +0100, lamer <l...@p...pl> wrote:

> [...]
    > W operze Ctrl+u.W safari Alt+u.
    > W MSIE podobno tez Alt+U, ale wlasnie u mnie Alt+U otwiera menu Ulubione.

    Alt+reinstalacja w innym języku+U? ;)

    Nie używaj accesskey poza 1-9, bo inaczej zabierasz skróty klawiszowe
    użytkownikom screenrederów i paradoksalnie przeszkadzasz, zamiast pomagać.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 4. Data: 2009-09-02 13:12:04
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "porneL" <n...@p...net> napisał w wiadomości

    > Alt+reinstalacja w innym języku+U? ;)

    Ee, tego nie rozumiem. Jaka "reinstalacja w innym jezyku"?

    > Nie używaj accesskey poza 1-9, bo inaczej zabierasz skróty klawiszowe
    > użytkownikom screenrederów i paradoksalnie przeszkadzasz, zamiast pomagać.

    Ale podobno Firefox nie lubi takich wlasnie skrotow...

    lamer