    From: mt <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: aparat do forografii pod woda
    Date: Fri, 18 Jan 2013 16:22:20 +0100

    W dniu 2013-01-18 15:04, Yogi(n) pisze:

    > To może doczytaj, zajrzyj do linka,który podałem, spróbuj zrozumieć - a
    > dopiero potem zabieraj głos.
    > Czy zdanie "Poszukaj najpierw aparatu spełniającego wymogi, potem
    > obudowy:" było za trudne?
    > A tutaj przykład wodoszczelnej obudowy do ixusa:
    > http://www.cyfrowe.pl/aparaty/canon-aw-dc40--obudowa
    -wodoodporna.html

    Ale zdanie "Ixusy mają obudowy wodoszczelne" znaczy co innego niż "do
    Ixusów są obudowy wodoszczelne" i wskazuje na to, że Ixusy same z siebie
    są wodoszczelne. Takie obudowy są nie tylko do Ixusów, ale też do innych
    kompaktów Canona oraz Olympusa, Panasonica czy Sony. Są nawet obudowy
    wodoszczelne do aparatów wodoszczelnych (jak obudowa do Olympusa TG-1)
    więc konstrukcja zdania o wodoszczelności obudowy Ixusa jest debilna.
    Poza tym żaden Ixus nie ma trybu manualnego, więc nie wiem po co z nimi
    wyskakujesz. Może sam najpierw ogarnij temat, naucz się pisać logicznie
    po polsku a potem zabieraj głos.

    --
    marcin