eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyastra F 1.4 MPI uruchamianie, 3 cylindryRe: astra F 1.4 MPI uruchamianie, 3 cylindry
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!aotearoa.belnet.
    be!news.belnet.be!newsfeed.kpn.net!pfeed09.wxs.nl!xlned.com!feeder1.xlned.com!f
    eeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.n
    ewshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Followup-To: pl.misc.samochody
    From: mike kane <k...@o...pl>
    Subject: Re: astra F 1.4 MPI uruchamianie, 3 cylindry
    Date: Fri, 14 May 2010 13:01:53 +0200
    References: <4bec7b56$0$2597$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsj6kd$lsb$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: KNode/0.99.01
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    Lines: 36
    Message-ID: <4bed2da1$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.50.54.254
    X-Trace: 1273834914 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2607 80.50.54.254:44688
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280122
    [ ukryj nagłówki ]

    bratPit[pr] wrote:


    > moim zdaniem problem nie leży w ciśnieniu paliwa, po pierwsze wartość na
    > postoju 1,5 bara jest OK, gdyby zawór zwrotny na pompie nie trzymał to
    > spadałoby ono do zera, objawiałoby się to tym że po czasie przy odpalaniu
    > trzeba by "chełtać" rozrusznikiem dłużej aby załapał, ładnie by to było
    > widać na manometrze wpiętym w listwę,
    > przebieg (o ile prawdziwy) jest zbyt mały na problemy z wtryskiwaczami -
    > no chyba że jest instalacja LPG, albo auto miewa bardzo długie przestoje
    > bez opalania,
    > to co opisujesz przypomina błędy z czujnikiem płynu chłodzenia do modułu
    > ale skoro był wymieniany to pewnie nie to, być może problem leży w ECU,
    > coś mi się kojarzy że bywały takie które padały - niestety nie pomnę czy
    > to dotyczyło C14SE :/
    >
    > brat


    Po postoju ok 20 min. trzeba długo kręcić żeby odpalił, po kilku godzinach
    odpala dobrze. Mechanik stwierdził, ze zawór powrotny nie trzyma, dlatego
    złe zapala po 20 min, a po kilku godz., po wystudzeniu membrana w zaworze
    twardnieje i trzyma ciśnienie. oczywiście za dużego ciśnienia tam już nie
    ma, ale pompa może zdarzyć dopompować jeśli zawór jest zamknięty.


    Co do przebiegu - jest prawdziwy, mój ojciec kupił to auto w salonie w 96
    roku.
    Tygodniowe przestoje się często zdarzały, ale nie dłuższe. LPG nigdy nie
    było.

    O sterowniku tez doczytałem - jutro mechanik zczyta czasy wtrysku, powinno
    się wyjaśnić.

    Pzdr kane

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: