eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyastra F 1.4 MPI uruchamianie, 3 cylindryRe: astra F 1.4 MPI uruchamianie, 3 cylindry
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Followup-To: pl.misc.samochody
    From: mike kane <k...@o...pl>
    Subject: Re: astra F 1.4 MPI uruchamianie, 3 cylindry
    Date: Thu, 20 May 2010 20:14:31 +0200
    References: <4bec7b56$0$2597$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsj6kd$lsb$1@inews.gazeta.pl>
    <4bed2da1$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsjdv1$lqt$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: KNode/0.99.01
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    Lines: 43
    Message-ID: <4bf57c08$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.50.54.254
    X-Trace: 1274379272 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2594 80.50.54.254:53331
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Original-Bytes: 2489
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282106
    [ ukryj nagłówki ]

    bratPit[pr] wrote:


    >
    > nie wiem o co chodzi temu mechanikowi ale to jakiś bełkot, przecież zawór
    > zwrotny jest zintegrowany z pompą, no może zawór to słowo na wyrost, jest
    > to zwykła kulka jak od łożyska w koszyczku, jeżeli pompa pracuje to się
    > unosi i umożliwia strumieniowi przepływ, jeżeli się zatrzymuje to kulka
    > się cofa nie pozwalając na powrót paliwa, on chyba nie widział jak
    > rozwiązana jest elektryczna pompa paliwa,
    > zresztą, niech wepnie manometr na listwę a nie filozofuje i wszystko
    > bedzie widać,
    > zawsze można poczekać z manometrem zapiętym na listwie i zobaczyć jak się
    > zachowuje po 10 czy 20 minutach,
    > zresztą, jeżeli by spłynęło po 20 minutach to samoczynnie nie wróci po
    > dłuższym postoju,
    > albo ja nie rozumiem albo ten facet nie wie o czym mówi :/
    >
    > brat
    Chodzi mu o drugi zawór - ten regulacyjny, sterowany podciśnieniem w
    kolektorze dolotowym, na przewodzie powrotnym paliwa.


    Po tygodniu odebrałem auto od 5 mechanika - stawiał na moduł wtrysku, w
    efekcie wymienił pompę paliwa.

    Bez większych zmian, nadal źle zapala po 15-20 min i zle zapala.

    Podsumowując:
    wymieniony czujnik temp wody,
    wspomniany wcześniej czujnik położenia wału
    moduł DIS,
    filtr paliwa,
    pompa paliwa,
    wyczyszczone wtryski.

    Sprawdzony moduł wtrysku i dalej jest źle.

    I jeszcze jedno - po odpaleniu z problemami czuć paliwo z wydechu.

    Chyba się poddam na następne pół roku jeśli nie doradzicie.
    Pzdr kane.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: