  • Data: 2019-07-15 15:30:33
    Temat: Re: bad block(s) found
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > No to zamówiłem ten wynalazek:
    > www.ebay.pl/itm/Usb-3-0-2-0-to-2-5-3-5-5-25-IDE-SATA
    -Hard-Disk-Extra-Power-Cable-HDD-SDD-Dock/1410086434
    01

    Miałem i mam. Tandetny syf, ale daje radę i przynajmniej przepuszcza
    komendy SATA. 3x droższe mostki nie przepuszczały i nie dało się odczytać
    SMARTa.

    > W poprzednim podobnym dość szybko padł zasilacz "minicegiełka" 12V/5V, ale i tak
    był tylko 2.0

    Widziałem w takich dwa zasilacze, jeden całkiem porządny i jeden
    podrabiany. Z zewnątrz różniły się gniazdem zasilającym (ten podrabiany
    miał aluminiowe styki) i grubością kabla zasilającego (podrabiany miał
    cienki kabelek).

    Przetestowałem ten podrabiany (nie na dysku), obciążając go zgodnie z tym,
    co obiecali na obudowie. Napięcie przyklękło, zasilacz nie wyrobił, za to
    ładnie stopił obudowę.