    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: bardzo nietypowe pytanie!!
    Date: Wed, 3 Feb 2010 12:06:09 -0000

    "p47" <k...@w...pl> wrote in message
    news:hkaj6v$of9$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Dla usciślenia,- ja zadanie powyższe wykonywałem na PC-cie z WinXP Prof
    > SP3, reakcja programowa na wypowiadaną nazwę karty jest mało prawdopodobna
    > (pomijając trudność jej zaimplementowania na stronie) ponieważ zestaw
    > aktualnie nie ma mikrofonu (choć głośnik jest włączony) i wypowiadałem jej
    > nazwę szeptem i po polsku.
    > Dla mnie dużą ciekawostka ,- jakieś pomysły i wrażenia?

    Nie wchodz wiecej na te strone, to jest niebezpieczne!! Microsoft opisywal
    te dziure w swoim security bulletin na styczen. W XP SP3 i IE8 jest dziura
    pozwalajaca Javie przejac permanentie kontrole nad glosnikiem, poprawka ma
    sie ukazac ciagu dwoch tygodni. Wchodzac na taka strone oddajes h4xx0r0m
    dostep do twojego komputera. Jak wiadomo, glosnik dziala na podobnej
    zasadzie jak mikrofon, tyle ze wibracje powietrza nie indukuja pradu, a
    odwrotnie. Ale tak w skrocie, h4xx0r moze przejac kontrole nad karta
    dzwiekowa, przemapowac wyjscie glosnikowe na wejscie mikrofonowe i wtedy to,
    co mowisz w poblizu glosnikow jest zamieniane na impulsy elektryczne.

    Amerykanscy anukowcy udowodnili, ze 76% osob mruczy pod nosem hasla do
    swoich kont bankowych, paypala itd, kiedy wpisuja je na stronach. Taki
    sprytny exploit to wszystko nagrywa, analizuje i potem wysyla dane z
    powrotem do h4xx0ra, ktory wlamuje sie na twoje konto.

    Nie uzywaj tego komputera do czasu ukazania sie poprawki, a najlepiej od
    razu sformatuj wszystkie dyski!

    Pozdrawiam
    Kamil