  • 11. Data: 2004-03-20 23:22:12
    Temat: Re: blaster i co jeszcze
    Od: "wojo" <w...@c...pl>

    Użytkownik "jhdf" <j...@h...jtr> napisał w wiadomości
    news:405CCBA3.60ED0D33@hr.jtr...
    > On Ci chyba jasno napisa, ze jestes GUPI, kumasz?
    prostaku niewiesz z kim rozmawiasz

  • 12. Data: 2004-03-21 00:30:37
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako wojo <w...@c...pl> w artykule
    <news:c3ijrg$90a$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > Użytkownik "jhdf" <j...@h...jtr> napisał w wiadomości
    > prostaku niewiesz z kim rozmawiasz

    Z głupim adminem. Bo chyba nie z psujem-desperatem czy wygłodzonym kretem?

    Dowody? Nieskonfigurowany OE.

    BP. PPNSMP.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Lepiej nic się nie odzywać i udawać głupiego,

  • 13. Data: 2004-03-21 00:37:03
    Od: maran <p...@...i.g.f.o.o.t.c.o.m>

    Dnia 21 mar 2004 przeczytalem list od *wojo* wiec odpowiadam:

    > prostaku niewiesz z kim rozmawiasz

    ja wiem z trolem co wysyła pytania na niewłaściwe grupy

    ps. NTG to znaczy NIE TA GRUPA!! to tak profilaktycznie bo ostatnie 7 postów
    zaczynających wątek wysłałeś NTG

    --
    *Paniczko_Sławomir* GG - *194772*
    _________________________

  • 14. Data: 2004-03-22 01:37:21
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    wojo wrote:

    > czekam na jakas konkretną odp.

    kanarek z hasłem roota.

    HTH.
    --
    ŁK

  • 15. Data: 2004-03-22 09:41:56
    Od: "Tomasz K." <m...@m...pbz-ROT13->

    On Sun, 21 Mar 2004 00:22:12 +0100, wojo wrote:

    > Użytkownik "jhdf" <j...@h...jtr> napisał w wiadomości
    > prostaku niewiesz z kim rozmawiasz

    No i wyszła słoma z butów....
    Idź trollu do szkoły i trzymaj sie z dala od komputerów.

    P.S.
    Polecam www.google.com albo ostatnią stronę mojej sygnaturki.

    --
    Those who can, do; those who can't, simulate.
    bash$ declare -i n=0;r(){ echo $n;n=n+1;r;};r

  • 16. Data: 2004-03-22 09:42:31
    Od: "Tomasz K." <m...@m...pbz-ROT13->

    Polecam www.google.com albo ostatnią linijkę mojej sygnaturki.

  • 17. Data: 2004-03-22 19:24:59
    Od: "DooMiniK" <bachus20{CUT_ANTYSPAM}@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "wojo" <w...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > co oprocz blastera jest niebezpieczne dla sieci osiedlowej

    Pani Zosia susząca bieliznę na zbyt nisko
    usytuowanej przewieszce i chomik w szafce na patch-panelu.