  • Data: 2009-09-14 09:42:11
    Temat: Re: brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000
    Od: Szarlih <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lebla jest autorem poniższej notatki:

    > Po zainstalowaniku karty t v w systemie 32 bit. Windows 7 mam obraz
    > nie mogę uzyskać dzwieku.Czy ktoś spotkal się z takim samym
    > problemem?.

    SOA#1, tyle, że system 64 bit. trzeba włączyć urządzenie AUX w
    odpowiednim dziale panelu sterowania (żeby to zrobić trzeba najpierw
    włączyć opcje pokaż urządzenia niewidoczne czy wyłączone - nie pamiętam
    dokładnej nazwy). tyle wystarcza dla Realteków. w Xonarze musiałem
    jeszcze włączyć monitoring dla AUX. oczywiście to wszystko pod warunkiem
    poprawnie wpiętego kabla pomiędzy tunerem, a dźwiękówką.

    --
    Szarlih