  • 11. Data: 2010-09-24 12:12:52
    Temat: Re: brak faktury papierowej w TP
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czy telefranca znowu coś zakombinowała z fakturami?

    A nie przedłużyłeś umowy netu przez telefon? Bo to podobno z automatu
    wyłącza papierowe FV i trzeba zadzwonić i zjebać przypadkową osobę na
    poprawe humoru i przywrócenie papiera. :)))

  • 12. Data: 2010-09-24 15:17:08
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 24.09.2010 10:28, WAM wrote:
    > A powiadomiles UKE? Skad UKE ma to wiedziec?

    Spokojnie, moim zadaniem jest przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego.
    Nie wydaje mi się poprawne wysyłanie każdej reklamacji do wiadomości
    UKE. Nie mieliby czasu zajmować się meritum.
    To UKE powinna dokonywać zbiorczych przeglądów reklamacji trafiających
    do operatorów i wyciągać odpowiednie wnioski w sprawie zasięgu danego
    zjawiska.

    W mojej wiadomości zasygnalizowałem tylko, że moim zdaniem sytuacja
    powinna zainteresować UKE. Nie mam możliwości zebrania większej ilości
    sygnałów dot. problemów z papierowymi fakturami w tp, dlatego założyłem
    wątek. Każdy może się dopisać i ewentualnie powstanie jakiś tam materiał
    wyjściowy dla UKE.
    Na razie nie wiemy nawet czy np. nie jest to wina firmy dostarczającej
    przesyłki.
    --
    Olek

  • 13. Data: 2010-09-24 15:23:32
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 24.09.2010 14:12, BaX wrote:

    > A nie przedłużyłeś umowy netu przez telefon? Bo to podobno z automatu

    Nie, akurat wszystko odbywało się pisemnie, zresztą w trybie
    wielokrotnej reklamacji.

    > wyłącza papierowe FV i trzeba zadzwonić i zjebać przypadkową osobę na
    > poprawe humoru i przywrócenie papiera. :)))

    Nie jestem zwolennikiem objeżdżania kogokolwiek.
    To nie jest wina tych biednych ludzi pracujących w telecentrum.
    Z osobami, od których zależą takie decyzje, szare masy nie mają
    najmniejszych szans się skontaktować.

    Pozdrawiam,
    --
    Olek

  • 14. Data: 2010-09-24 16:14:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w

> [...]
    > To UKE powinna dokonywać zbiorczych przeglądów reklamacji
    > trafiających do operatorów i wyciągać odpowiednie wnioski w

    Ale tak sama z siebie ? Kontrolowac i wczytywac sie ?

    Jako oburzony obywatel wysylasz do UKE, jak dostana wiecej
    sygnalow, to oburzenia, to szybciej podejma dzialanie.

    > W mojej wiadomości zasygnalizowałem tylko, że moim zdaniem
    > sytuacja powinna zainteresować UKE.

    Ale UKE tej grupy nie czyta. No chyba ze czyta :-)

    > Nie mam możliwości zebrania większej ilości sygnałów dot.
    > problemów z papierowymi fakturami w tp, dlatego założyłem wątek.

    No i dlatego trzeba "uprzejmie donosze ze ...", tylko nie nam a
    wprost do adresata.
    Dopisac "jesli jest to pojedynczy przypadek, nie widze potrzeby
    akcji ze strony Urzedu".
    Ale jak takich sygnalow wplynie wiecej to moze UKE zauwazy sprawe i
    cos zrobi.

    > Na razie nie wiemy nawet czy np. nie jest to wina firmy
    > dostarczającej przesyłki.

    Rodzicom tez wlaczyli, ale wcisneli im jakas umowe ostatnio, musze
    sie wczytac czy nie zamowili wlasnorecznym podpisem ..

    J.

  • 15. Data: 2010-09-24 18:24:22
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    A może to jest powód ? - regulamin promocji Twój internet

    punkt

    13. Zawierając Umowę na usługę neostrada tp w Promocji Abonent składa
    deklarację co do wyboru
    otrzymywania faktur TP w postaci elektronicznej. Otrzymywanie faktur TP w
    postaci elektronicznej wymaga
    podania adresu e-mail. Abonent moSe w kaSdym czasie cofnąć akceptację
    otrzymywania faktur w postaci
    elektronicznej.

  • 16. Data: 2010-09-24 22:28:49
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 18:40:52 +0200, Olek napisał(a):

    > Czy telefranca znowu coś zakombinowała z fakturami?
    > Na każdym kroku próbują wcisnąć faktury elektroniczne i mimo, że nigdy
    > nie wyraziłem zgody na rezygnację z papierowej faktury, w tym miesiącu
    > faktura papierowa nie przyszła. Jutro upływa termin jej płatności.
    > Czy coś się ostatnio zmieniło i telefranca już nie musi uzyskać zgody i
    > może samowolnie zmienić formę dostarczania faktury?

    Próbują wciskać te faktury metodą "na bezczelnego".
    Dostałem dwa maile ze zgodą na otrzymywanie faktury w formie
    elektronicznej, wystarczało tylko kliknąć, żeby jej udzielić.
    Ten drugi mail mnie trochę wkurzył, bo był sformułowany następująco:

    "Jeżeli nie są Państwo zainteresowani elektronicznym obrazem faktury
    prosimy o kliknięcie na poniższy link:
    *Nie chce chronić środowiska naturalnego i nie zgadzam się na
    otrzymywanie obrazu faktury*."

    Oczywiście, nie kliknąłem żadnego z podawanych linków i czekałem co
    będzie dalej. Papierowa faktura nie przyszła (billing połączeń też),
    więc oczywiście nie zapłaciłem rachunku za telefon.
    Wczoraj zadzwoniłem na BL z reklamacją, że nie otrzymałem faktury i co
    się okazało? Że w systemie jest zaznaczone, ze wyraziłem zgodę
    otrzymywanie faktur w postaci elektronicznej!
    Wyprostowałem sprawę, konsultantka stwierdziła, że widocznie "ktoś
    pomyłkowo zaznaczył zgodę" i obiecała przysłać fakturę papierową oraz
    przesunęła termin jej płatności.
    Była tak miła i przekonywująca, że uwierzyłem, iż mój przypadek był
    jednostkowym i zrezygnowałem z opisywania go na tutejszej grupie, choć
    pierwotnie miałem taki zamiar.
    Jednak jak tutaj widzę, mój przypadek wcale jednostkowym nie był,
    najwyraźniej była to zorganizowana na masową skale akcja.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2010-09-25 11:42:18
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 24.09.2010 20:24, ArturW wrote:
> [...]
    > w postaci elektronicznej wymaga
    > podania adresu e-mail. Abonent moSe w kaSdym czasie cofnąć akceptację

    Nie, Internetdsl jest umową ze mną i faktury przychodzą na mnie. Telefon
    jest na inną osobę i za usługi telefoniczne są wystawiane odrębne faktury.
    Faktura za DLS przyszła. Za telefon nie.
    --
    Olek

  • 18. Data: 2010-09-25 20:41:42
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > "Jeżeli nie są Państwo zainteresowani elektronicznym obrazem faktury
    > prosimy o kliknięcie na poniższy link:
    > *Nie chce chronić środowiska naturalnego i nie zgadzam się na
    > otrzymywanie obrazu faktury*."

    to taka zagrywka tepsy
    kilka miesiecy temu na umowach zaznaczalo sie wersje faktury (papierowa albo
    elektroniczna)
    obecnie do wyboru jest wersja www albo mail
    czyli dzuma i cholera, albo cholera i dzuma

  • 19. Data: 2010-09-26 08:58:34
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    W dniu 2010-09-23 18:40, Olek pisze:
> [...]
    > Czy coś się ostatnio zmieniło i telefranca już nie musi uzyskać zgody i
    > może samowolnie zmienić formę dostarczania faktury?

    Z zeznań 19393 z automatu przywalili elektroniczną fakturę KAŻDEMU kto
    ma od nich internet (Neo, DSL, itp).

    Oczywiście zażądałem zmiany na papier i piszę skargę do UKE.

    TL

  • 20. Data: 2010-09-26 17:34:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL> writes:

    > Z zeznań 19393 z automatu przywalili elektroniczną fakturę KAŻDEMU kto
    > ma od nich internet (Neo, DSL, itp).

    Do mnie przysłali za sierpień papierową. Za wrzesień jeszcze nic nie
    mogli...

    MJ