eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniabrak faktury papierowej w TPRe: brak faktury papierowej w TP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: brak faktury papierowej w TP
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <4c9b82ec$0$22811$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 25 Sep 2010 00:28:49 +0200
    Lines: 37
    Message-ID: <4c9d264a$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.19.214.54
    X-Trace: 1285367370 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22797 83.19.214.54:4513
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232210
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 18:40:52 +0200, Olek napisał(a):

    > Czy telefranca znowu coś zakombinowała z fakturami?
    > Na każdym kroku próbują wcisnąć faktury elektroniczne i mimo, że nigdy
    > nie wyraziłem zgody na rezygnację z papierowej faktury, w tym miesiącu
    > faktura papierowa nie przyszła. Jutro upływa termin jej płatności.
    > Czy coś się ostatnio zmieniło i telefranca już nie musi uzyskać zgody i
    > może samowolnie zmienić formę dostarczania faktury?

    Próbują wciskać te faktury metodą "na bezczelnego".
    Dostałem dwa maile ze zgodą na otrzymywanie faktury w formie
    elektronicznej, wystarczało tylko kliknąć, żeby jej udzielić.
    Ten drugi mail mnie trochę wkurzył, bo był sformułowany następująco:

    "Jeżeli nie są Państwo zainteresowani elektronicznym obrazem faktury
    prosimy o kliknięcie na poniższy link:
    *Nie chce chronić środowiska naturalnego i nie zgadzam się na
    otrzymywanie obrazu faktury*."

    Oczywiście, nie kliknąłem żadnego z podawanych linków i czekałem co
    będzie dalej. Papierowa faktura nie przyszła (billing połączeń też),
    więc oczywiście nie zapłaciłem rachunku za telefon.
    Wczoraj zadzwoniłem na BL z reklamacją, że nie otrzymałem faktury i co
    się okazało? Że w systemie jest zaznaczone, ze wyraziłem zgodę
    otrzymywanie faktur w postaci elektronicznej!
    Wyprostowałem sprawę, konsultantka stwierdziła, że widocznie "ktoś
    pomyłkowo zaznaczył zgodę" i obiecała przysłać fakturę papierową oraz
    przesunęła termin jej płatności.
    Była tak miła i przekonywująca, że uwierzyłem, iż mój przypadek był
    jednostkowym i zrezygnowałem z opisywania go na tutejszej grupie, choć
    pierwotnie miałem taki zamiar.
    Jednak jak tutaj widzę, mój przypadek wcale jednostkowym nie był,
    najwyraźniej była to zorganizowana na masową skale akcja.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: