  • Data: 2012-12-07 16:39:56
    Temat: Re: było: znowu pijany skurwysyn
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 07 Dec 2012 15:55:41 +0100 osobnik zwany Andy Niwinski
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> schrieb im Newsbeitrag

    > A dlaczego mam łamać? Dlaczego istnieje jakieś przekonanie, że nie da
    > sie jeździć nie łamiąc przepisów?

    datego, że się nie da. Znaki i sygnały drogowe są często postawione w
    taki sposób, że nie da się ich przestrzegać równocześnie. I co wtedy?
    zostawiasz samochód i wysiadasz?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?