  • 1. Data: 2009-02-14 11:35:16
    Temat: Re: bzyku nie odpala po zimie /zalewa swiece
    Od: orzech2107 <orzech2107@_NOSPAM_wp.pl>

    Arninapisal

    > podkręć se idioto obroty

    Kogo ty nazywasz idiota jak w di-techu nie podkrecisz obrotow hahha jak
    sie nie znasz to nie komentuj tam jest wtrysk gdzie przepustnica jest
    elektryczna pokombinuj z nia

  • 2. Data: 2009-02-14 12:05:53
    Od: Arni <a...@n...spam>

    orzech2107 pisze:
    > Arninapisal

    > Kogo ty nazywasz idiota jak w di-techu nie podkrecisz obrotow hahha jak
    > sie nie znasz to nie komentuj tam jest wtrysk gdzie przepustnica jest
    > elektryczna pokombinuj z nia

    nie ja to napisałem tylko taki jeden troll a Ty zebys byl madrzejszy to
    bys zauwazyl ze to bylo rok temu i nie zabysniesz tu poradą

    no własnie
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-02-14 20:50:09
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał

    > no własnie

    Nastąpil wysyp debili. Niechcacy wylaczylem filtr na sikacza i
    jestem przerazony :O
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 4. Data: 2009-02-14 20:57:17
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Hinek wrote:

    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał

    > Nastąpil wysyp debili. Niechcacy wylaczylem filtr na sikacza i
    > jestem przerazony :O

    Lekliwys jesli wystarczy pare rzygow z sikacza by Cie przestraszyc :)
    Oni nie odpuszcza bo pinionski. Mozna wylacznie bojkotowac.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 5. Data: 2009-02-14 22:09:12
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kefir pisze:
    > Lekliwys jesli wystarczy pare rzygow z sikacza by Cie przestraszyc :)
    > Oni nie odpuszcza bo pinionski. Mozna wylacznie bojkotowac.

    dzis wlasnie zastanowilem sie chwile i na moich newsach bede odsiewał te
    plewy. Musze tylko sie zastanowic jak to puscic zeby nie poszly cancele
    na cały usenet :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"