eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm"call waiting" makabryczne rozwiązanie w PolsceRe: "call waiting" makabryczne rozwiązanie w Polsce
  • Data: 2011-08-29 00:14:28
    Temat: Re: "call waiting" makabryczne rozwiązanie w Polsce
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 00:20:18 +0200, Grzexs napisał(a):
    >> A moim zdaniem powinni zostawic - tak jak kiedys - standardowy, zwrotny
    >> sygnal dzwonienia.
    >> Dzwoniacy nie powinien wiedziec, czy wywolywany abonent rozmawia, czy
    >> nie rozmawia. Nie jest mu to do niczego potrzebne.
    > To ja jeszcze dorzucę - standardowy sygnał dla zajętości i standardowy
    > sygnał dla nieosiągalności!
    > A w ogóle, to chętnie posłuchałbym sobie standardowej marszrutki zamiast
    > dłuższej lub krótszej ciszy, zanim jakiś sygnał lub komunikat się pojawi.

    Stare siemensy tak miały - bezcenna sprawa, w obecnych telefonach zdarza mi
    się z racji wrodzonej niecierpliwości sprawdzać czy aby na pewno
    wybrałem numer :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: