  • 1. Data: 2009-02-05 18:53:52
    Temat: co chodzi z memory stick pro duo
    Od: "filip" <l...@o...pl>

    hej ... znalazlem w domciu nieuzywana od jakiegos czasu karte 4gb memory
    stick pro duo ... przypuszczam, ze te karty chodza zasadniczo z produktami
    sony (wyjawszy oczywiscie czytniki w kompach czy zewnetrzne)...
    gdybym chcial ja sensownie wykorzystac to co mozna do niej dokupic ?
    czy sa godne polecenia jakies male, umiarkowane cenowo aparaciki sony ?
    czy sa moze jakies fajne playery mp3, gdzie moglaby robic za pamiec ?
    wlasciwie interesuje mnie kazde urzadzenie, ktore nie jest czytnikiem
    lub telefonem komorkowym ...

  • 2. Data: 2009-02-05 19:14:40
    Temat: Re: co chodzi z memory stick pro duo
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "filip" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy sa moze jakies fajne playery mp3, gdzie moglaby robic za pamiec ?
    > wlasciwie interesuje mnie kazde urzadzenie, ktore nie jest czytnikiem

    kupowanie sprzetu pod karte warta 30pln to na pewno dobry pomysl?

    szukaj na allegro memory stick w opisach, odfiltruj laptopy i karty, zobaczysz
    gdzie mozna ja wsadzic

    wg mnie takie podejscie sensu nie ma za grosz, ale DGCC...

  • 3. Data: 2009-02-06 22:23:55
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    filip wrote:
    > gdybym chcial ja sensownie wykorzystac to co mozna do niej dokupic ?

    PSP. Choc jesli nie zamierzasz krasc gier, to pojemna karta niekoniecznie
    bedzie przydatna.

    k,