  • 11. Data: 2016-04-29 17:38:53
    Temat: Re: co jest dzwonkiem w tym domofonie?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    tck w news:nfvrpj$aev$1@node1.news.atman.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał w wiadomości
    > ....._indywidualnego_ menu, dostępnego z panelu na _zewnątrz_......

    podejrzewasz, ze jest tutaj regulacja ,a ja pytam - gdzie jest?

  • 12. Data: 2016-04-29 18:35:55
    Od: test <t...@t...test>

    W dniu 29.04.2016 o 17:38, 1634Racine pisze:

    > podejrzewasz, ze jest tutaj regulacja ,a ja pytam - gdzie jest?

    Wyjmij zworkę znajdującą się przy kondensatorach i potencjometrze
    montażowym - będzie ciszej dzwonił.
    Z poziomu centralki w niektórych systemach można regulować głośność
    dzwonka do konkretnego abonenta po wejściu w menu serwisowe (instalator
    powinien zabezpieczyć wejście kodem, żeby nikt nie grzebał), ale to
    co masz wygląda na starszy Proel i zdaję się, że tam się "nie dało", ale
    mogę się mylić.

  • 13. Data: 2016-04-29 18:57:41
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    test w news:ng02hc$hja$1@node1.news.atman.pl
    > Wyjmij zworkę znajdującą się przy kondensatorach i potencjometrze
    > montażowym - będzie ciszej dzwonił.

    http://images.devs-on.net/Image/s5ajbfoHgxRof1ut-Obs
    zar.png
    zdjecie zworki (miejsce z czerw. kropa) nie scisza dzwonka.

    > Z poziomu centralki w niektórych systemach można regulować głośność
    > dzwonka do konkretnego abonenta po wejściu w menu serwisowe (instalator
    > powinien zabezpieczyć wejście kodem, żeby nikt nie grzebał),

    skad my to znamy... --> zupelnie, jak vectra dbajaca o zdrowko klientow =
    blokowanie (do niedawna) calkowicie dostepu do panelu adm. routera :) Co
    za bolszewia...

    czyli zero indywidualnego ruchu w sprawie glosnosci domofonu...

    pytanie
    --------------

    czy istnieja domofony, w ktorych mozna glosnosc dzwonienia regulowac od
    strony chalupy?

  • 14. Data: 2016-04-29 18:57:57
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    yabba w news:572288d3$0$22832$65785112@news.neostrada.pl
    [..........]
    > Są takie domofony, np. ten Twój. :)

    co okazalo sie bzdura - zadne zdejmowanie zworek nie dziala (też mi
    "regulacja" :). No, chyba, ze kodem operatorskim od strony wejscia do
    budynku - nie trudno domyslac sie, ze nie o tym myslalem.

  • 15. Data: 2016-04-29 19:18:13
    Od: test <t...@t...test>

    W dniu 29.04.2016 o 18:57, 1634Racine pisze:

    > http://images.devs-on.net/Image/s5ajbfoHgxRof1ut-Obs
    zar.png
    > zdjecie zworki (miejsce z czerw. kropa) nie scisza dzwonka.

    Być może zamiast rezystora który bocznikuje zworka jest tam kropla
    cyny, lub mostek z drutu. W niektórych wersjach nie było nawet
    pinów.
    Trzeba by zdjąć płytkę...

  • 16. Data: 2016-05-01 12:42:49
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Być może zamiast rezystora który bocznikuje zworka jest tam kropla
    > cyny, lub mostek z drutu. W niektórych wersjach nie było nawet
    > pinów.
    > Trzeba by zdjąć płytkę...

    Ech wy... elektronicy... kawał gąbki nalepiony pod słuchawkę znacząco
    ogranicza hałas. Prawdopodobnie jest to taki sam aparacik jak u mnie.
    Słuchawka jest odkładana na takie "widełki" z owalnym otworem w
    "kratką". Pod tą "kratkę" wsadzić kawał tłumiącego materiału, poprawić
    gąbką do mycia naczyń w górnej części obudowy i załatwione.
    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2016-05-01 19:58:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > test w news:ng02hc$hja$1@node1.news.atman.pl
    >
    > http://images.devs-on.net/Image/s5ajbfoHgxRof1ut-Obs
    zar.png
    > zdjecie zworki (miejsce z czerw. kropa) nie scisza dzwonka.

    Zobacz od strony druku czy nie ma tam zwarcia pomiędzy ścieżkami.

> [...]
    >
    > pytanie
    > --------------
    >
    > czy istnieja domofony, w ktorych mozna glosnosc dzwonienia regulowac od

    Domofony w sensie systemy domofonowe czy aparaty w mieszkaniach (unifony)?
    U siebie musisz zastosować unifon Proel cyfrowy, żaden inny nie będzie
    działał.
    Możesz sobie dokupić aparat PC512:
    http://www.proel.pl/nasze-produkty/aparaty/aparat-cy
    frowy-pc512/

    Regulacja dzwonka jest "softwarowa" - przyciskiem. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2016-05-02 14:28:00
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 28.04.2016 o 23:42, 1634Racine pisze:
    > Tutaj jest jeszcze wieksze powiekszenie wnetrza, plytki:
    > http://images.devs-on.net/Image/flf44lHQnWGORLgY-Obs
    zar.png

    O, numer mieszkania 4. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 19. Data: 2016-05-02 22:25:04
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    yabba w news:572643b9$0$650$65785112@news.neostrada.pl
    [............................]
> [...]
    > http://www.proel.pl/nasze-produkty/aparaty/aparat-cy
    frowy-pc512/
    > Regulacja dzwonka jest "softwarowa" - przyciskiem. :)

    bingo.
    aczkolwiek polowiczne, niestety. Bowiem link, ktory podales, to... to
    dokladnie ten unifon, o ktorym pisalem w root poscie, tak dokladnie wyglada
    :)
    Czyli ma gotowa regulacje glosnosci.
    Problem w tym, ze nie dziala.
    Tutaj http://www.proel.pl/nasze-produkty/aparaty/aparat-cy
    frowy-pc512/
    pisza, ze do regulacji glosnosci sluzy przycisk "2"; jego "pole dotykowe"
    do plytki druku jest takie:
    http://images.devs-on.net/Image/C5wEQyKWMZlB37td-Obs
    zar.png - klikanie w
    czasie dzwonienia przyciskiem "2" daje zero efektu, nie sadze, zeby
    sciszanie bylo celowo zablokowane, no bo niby jak...
    Moze "cos" nie kontaktuje?
    Jak to opanowac, naprawic...? juz o krok od sukcesu :)

  • 20. Data: 2016-05-02 23:27:13
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-05-02 o 22:25, 1634Racine pisze:
> [...]
    > sciszanie bylo celowo zablokowane, no bo niby jak...
    > Moze "cos" nie kontaktuje?
    > Jak to opanowac, naprawic...? juz o krok od sukcesu :)
    Może dodaj opornik słuchawki, jak jest na 32omy to wystarczy kupić
    oporniki za rogiem w sklepie elektronicznym 33, 49, 100 om i popróbować
    z włączeniem w szereg z słuchawką i zobaczenie jaki będzie efekt.

    --
    Pozdr

    Janusz_K