  • 1. Data: 2016-04-28 18:10:30
    Temat: Re: Grzałka Chińczyka :)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:almarsoft.2786088424317844173@news.neostrada.pl

    > Co innego jak każdy sobie sam taki wynalazek robi a co innego jak jest
    > taki produkt dostępny ogólnie na rynku :)

    Mnie się jeszcze taka ruska po domu jedna pałęta. Jej problem, to silnie
    korodujące doprowadzenia. Płytki stalowe też, ale jakby nieco mniej. Dało
    się to poprawić, choć problemem było zachowanie szczelności. Nazwa na
    "metce" to "elektrokipiatil'nik". Oficjalnie moc 750W. Bardzo szybko gotuje,
    stąd nieoficjalna nazwa "minutka", czy "minutnik". W sam raz na działce,
    herbatkę wypić. W trakcie pracy wydaje dźwięk coś między brzęczeniem, a
    szumieniem.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 2. Data: 2016-04-28 19:04:20
    Temat: Grzałka Chińczyka :)
    Od: Marek <f...@f...com>

    Rozumiem, że tego typu produkt jest społeczną formą regulacji
    populacji w przeludnionym kraju :)

    http://www.youtube.com/watch?v=f14nv3uf2ik

    --
    Marek

  • 3. Data: 2016-04-28 19:15:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Rozumiem, że tego typu produkt jest społeczną formą regulacji
    > populacji w przeludnionym kraju :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=f14nv3uf2ik

    Ruskie też takie robili. U nas wynalazek znany pod nazwą "buzała":

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Buza%C5%82a

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2016-04-28 19:38:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2016 19:04:20 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=f14nv3uf2ik

    Bez paniki. Najpopularniejsza grzała na budowach lat 50-tych to dwie
    I hate haters.

  • 5. Data: 2016-04-28 20:06:05
    Od: Marek <f...@f...com>

  • 6. Data: 2016-04-28 20:10:33
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Ruskie też takie robili. U nas wynalazek znany pod nazwą "buzała":
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Buza%C5%82a

    Co innego produkt masowy opisany jako "safe" a samoróbka z brzeszczota.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2016-04-28 20:50:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 kwietnia 2016 19:04:23 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Rozumiem, że tego typu produkt jest społeczną formą regulacji
    > populacji w przeludnionym kraju :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=f14nv3uf2ik

    Zwykła buzała w plastykowym opakowaniu. Wbrew pozorom masowo użytkownicy od tego nie
    giną.

  • 8. Data: 2016-04-28 20:58:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan AlexY napisał:

    > Co innego produkt masowy opisany jako "safe" a samoróbka z brzeszczota.

    Jednakowoż wspomniani Ruscy fabrykowali na zawodzie i sprzedawali
    w magazynie. Niekoniecznie z brzeszczota. O tyle masowo, że kraj duży.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2016-04-28 21:08:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-28 19:04, Marek wrote:
    > Rozumiem, że tego typu produkt jest społeczną formą regulacji populacji
    > w przeludnionym kraju :)

    Niektórzy koneserzy chwalą za subtelny posmak jonów Fe i klasyczno
    PRLowski kolor wody po ugotowaniu. Gdzieś jeszcze widzialem kofewarkę w
    użyciu kilka lat temu.

  • 10. Data: 2016-04-28 21:15:52
    Od: v...@g...com

    użytkownik Marek napisał:
    > Rozumiem, że tego typu produkt jest społeczną formą regulacji
    > populacji w przeludnionym kraju :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=f14nv3uf2ik

    Pewnie więcej wypadków było z klasycznymi grzałkami
    kiedy woda się wygotowała, niż z takimi.