  • 91. Data: 2024-02-26 19:36:01
    Temat: Re: co to za cyrk z wyłączaniem grup ?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-02-26 16:27, Arnold Ziffel wrote:

    > Których dokładnie? Masz przykład?

    a ło:

    > Date: Fri, 23 Feb 2024 22:10:15 +0100
    > From: =?UTF-8?B?V8WCb2R6aW1pZXJ6IFdvanRpdWs=?= <w...@w...pl>
    > Newsgroups: pl.misc.elektronika
    > Subject: Re: co to za cyrk z =?UTF-8?B?d3nFgsSFY3phbmllbSBncnVwID8=?=

    > (ciap)

    > Fawkes?
    >
    > :-P

    > Masz włączoną opcję "Zawsze żądaj uwierzytelniania podczas łączenia z tym
    > serwerem"?

    Nie

  • 92. Data: 2024-02-27 03:01:29
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > a ło:

    > Nie

    A widzisz. To włącz. To znany problem z Thunderbirdem. Głupieje bez tej
    opcji, gdy serwer wymaga uwierzytelnienia, ale udostępnia też grupy bez
    niego. Twierdzi, że wysłał, a tak naprawdę wysyła, dostaje odmowę (że musi
    się autoryzować), robi autoryzację, ale nie wysyła już ponownie.

    --
    Kelner, proszę o porcję ambrozji!
    - Że co proszę?

  • 93. Data: 2024-02-27 06:33:07
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-02-27 03:01, Arnold Ziffel wrote:

> [...]
    > niego. Twierdzi, że wysłał, a tak naprawdę wysyła, dostaje odmowę (że musi
    > się autoryzować), robi autoryzację, ale nie wysyła już ponownie.

    OK

  • 94. Data: 2024-02-27 18:26:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Feb 2024 15:27:52 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Forum ma dwa znaczenia. io poprawnie użył znaczenia bardziej ogólnego,
    > odnoszącego się do miejsca wymiany myśli, miejsca dyskusji. Ono możliwe być
    > offline'owe. Drugie znaczenie jest techniczne, bardziej szczegółowe,
    > odnoszące się do stron internetowych, których głównym celem jest
    > umożliwianie dyskusji. Tutaj właśnie odróżniamy fora od Usenetu, list
    > mailingowych, grup FB czy Discorda. Ale w wypowiedzi io nie chodziło o fora
    > w sensie phpBB czy podobnych.

    Tym razem polemizowałbym z Tobą.

    "Grupa" była jeszcze przed Internetem, też już wtedy pisywałem.

    Natomiast pojęcie "forum" jest IMO znacznie nowsze, definiuje całkiem inny
    sposób komunikacji, w tym ograniczenia, blokady, kasowania postów itp.
    "Komunikacji" zarówno w sensie formalnym - "międzyosobowym", jak i
    technicznym - czyli silnik, baza danych, itp.
    W przypadku szczególnym może być forum podpięte do grupy lub vice-versa.

    Jednak skłaniam się ku temu, co obok napisał LordBluzg.

    Faktem jednak jest to, że lata temu ciężko było nadążyć czytywać posty z
    kilku grup, dziś natomiast jaka jest posucha, chyba każdy z nas widzi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam