-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!nx01
.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 24 Apr 2010 22:37:30 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: co to za lakier?
References: <hqt25t$k5q$1@inews.gazeta.pl><4bd20e19$0$2593$6...@n...neostrada.pl
>
<hqt35a$nr3$1@inews.gazeta.pl><4bd213e2$0$19178$6...@n...neostrada.p
l>
<4bd21663$1@news.home.net.pl><4bd21825$0$17084$6...@n...neostrada.pl
> <4bd21981$1@news.home.net.pl><hqtabs$fpm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<4bd22fea$1@news.home.net.pl> <hqv0op$en1$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
In-Reply-To: <hqv0op$en1$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <4bd35688$0$2606$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.133.6
X-Trace: 1272141448 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2606 83.28.133.6:41722
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275146
[ ukryj nagłówki ]Bugatti pisze:
>> Nie chcę utwardzić, chcę więcej trakcji. ;-) Z 225/45 średnica koła
>> będzie przecież mniejsza niż z 205/55.
>
> Przy tak niewielkich różniacach w wysokości średnica koła (przy tej
> samej fejdze i jej szerokości) ma bardzo mały (wręcz niezauważalny)
> wpływ na trakcje. Owszem jeśli wysokość profilu będzie >120 mm to autko
> będzie się gorzej prowadzić niż jeśli będzie <100 mm zakładając opony
> tego samego modelu, rozmiaru obręczy itd.
Na torze owszem.
Ale w warunkach drogowych, po zmniejszeniu profilu okazuje się że koła
trzeba pompować bardziej, żeby potem nie pociąć opon przy pokonywaniu
głupiego krawężnika albo na jakiś dziurach.
I w tym momencie cała lepszość niskiego profilu weźmie w łeb, po
powierzchnia styku z nawierzchnią się zmniejszy.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.04.10 09:45 Jacek Osiecki
- 26.04.10 09:49 Jacek Osiecki
- 26.04.10 10:48 Przemek V
- 26.04.10 21:06 bratPit
- 26.04.10 21:07 bratPit
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-07-22 Genialna toaleta Urobot, automatycznie badająca mocz i kał z Taiwanu
- 2025-07-22 Thunderbird i dysk...
- 2025-07-22 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-07-22 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-07-22 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-07-22 Warszawa => Sales Assistant and Customer Development Specialist <=
- 2025-07-22 antyfaszystka