  • 1. Data: 2014-03-06 20:22:16
    Temat: cos dla krakusow z NH
    Od: XX YY <f...@g...com>

    w trakcie powstawania, nieskonczone.

    http://spherapan.vot.pl/nh/nh01.html

  • 2. Data: 2014-03-07 04:50:23
    Temat: Re: cos dla krakusow z NH
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XX YY" <f...@g...com> wrote in message
    news:83dddee5-1839-41d2-8232-cf4805d3b2d6@googlegrou
    ps.com...
    > w trakcie powstawania, nieskonczone.
    >
    > http://spherapan.vot.pl/nh/nh01.html

    Krakus z Nowej Huty? To jakis oksymoron ;-)

  • 3. Data: 2014-03-07 07:40:30
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2014-03-07 04:50, Pszemol pisze:

    > Krakus z Nowej Huty? To jakis oksymoron ;-)

    Taki warszawiak z Podlasia? :)

  • 4. Data: 2014-03-07 18:50:56
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    >w trakcie powstawania, nieskonczone.
    >
    > http://spherapan.vot.pl/nh/nh01.html

    Bez Lenina :( Tak jakos smutno :(
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    ze we wszystkim przesadzamy :(

  • 5. Data: 2014-03-08 00:58:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "wowa" <w...@g...pl> wrote in message
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Bez Lenina :( Tak jakos smutno :(

    Przyznaj sie, znowu mu chciales buta wysadzic, tak? :-)

  • 6. Data: 2014-03-08 09:58:01
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Bez Lenina :( Tak jakos smutno :(

    fakt, ze smutno, ale nie z powodu braku lenina.

  • 7. Data: 2014-03-08 10:07:34
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Bez Lenina :( Tak jakos smutno :(

    fakt, ze smutno, ale nie z powodu braku lenina.
    Smutno m.inn dlatego, ze ksiegrania znajdujaca sie w kadrze 2 i 3 jest likwidowana.
    Dalsze kadry tez sa samutne. Calosc jest smutna , ale to nie lenin jest winen.

  • 8. Data: 2014-03-08 10:24:05
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik XX YY napisał:

    > Smutno m.inn dlatego, ze ksiegrania znajdujaca sie w kadrze 2 i 3 jest likwidowana.

    Nie martw sie, dobre miejsce na jakis solidny szmateks i oddzial parabanku.

    Moze jakas tania ksiazka w czesci bedzie.

    Ludzie teraz maja smartfony i fejsa, na co im ksiazki.

    Do palenia w kominku za drogie.

    Przyszpanowac biblioteczką sie nie da, miejsce biblioteczki zajela
    plazma i pincet kanalow.

    Dzieckom siem daje konsole lub tableta i jest cisza.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 9. Data: 2014-03-08 12:06:36
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    >

    > Do palenia w kominku za drogie.
    >

    > Przyszpanowac biblioteczką sie nie da, miejsce biblioteczki zajela

    nie mam od 18 lat. i dzieci mi sa dzisiaj wdzieczne , ze nie bylo w domu,
    przegladajac czasami progrmy.

    z drugiej strony na szczescie przybywa kioskow ze sprzedaza alkoholu - co kawalek.
    od tego jak wiadomo glowa sie cieszy.

  • 10. Data: 2014-03-08 16:48:11
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci
    > "wowa" <w...@g...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Przyznaj sie, znowu mu chciales buta wysadzic, tak? :-)
    Jakie znowu?! To nie ja wtedy :) Czy ja jestem barbarzynca/urzednikiem coby
    pomniki niszczyc? Uwazam, ze jak zostal postawiony to ma stac, taka byla
    historia. Nalezy tylko gdzies obok umiescic opis pomnika i czasów w których
    powstal. Ma to te dobra strone, ze z powodu zageszczenia trzeba by sie
    dobrze zastanowic gdzie postawic nowy, o ile w ogóle :)
    Wojtek