  • Data: 2024-01-19 03:37:43
    Temat: Re: czy można namierzyć teleSRAJ?
    Od: watapatatabysany <w...@p...no.net.no.site.no.network> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR wrote:
    > nie umieli glupiego {teleSRAJ'a} namierzyc.

    W "zgniłym zachodzie" wystarczy zadzwonić na 112, podać
    cel rozmowy (/zagrożenie) i w terenie niezabudowanym
    z dokładnością do ~20m ustalone zostanie położenie, zaś
    w terenie zabudowanym (z powodu odbić f.radiowej) nieco
    gorzej (ale w ~100m się znajdzie).

    Parokrotnie zgłaszałem o wypadku, już kilkanaście lat
    temu; ku memu zdziwieniu na zapytanie: czy mam podać
    położenie GNSS; otrzymałem odpowiedz "już mamy".

    Nie ważne czy dzwonienie nastąpiło ze smartFUJ'a, czy
    z teleSRAJ'a z epoki kamienia łupanego.

    --
    watapatatabysany

    https://www.youtube.com/watch?v=CJg-mxZrCuY&t=9s