    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: czy można namierzyć telefon?
    Date: Wed, 17 Jan 2024 00:35:31 +0100

    W dniu 16.01.2024 o 23:47, PiteR pisze:

    > Tak. Wiem, lekceważę. Moja paranoja walki z szpiegowaniem przez
    > Google może się kiedyś zemścić. Choć nie łażę po ciepłych
    > dzielnicach Londynu może to się kiedyś przydać. Muszę powłączać te
    > gadżety SOS, lokalizacja, znajdz telefon itp.

    Nie, nie musisz. To kwestia, czy czujesz się zagrożony/ktoś/decyzja.
    Zwykłe zabezpieczenie, nawet bez udziału "google" z dyspozycją na inną
    apkę/"zaufanie"...ale chuj mnie obchodzą statystyki, kiedy to JA mam
    dostęp najbliższy i najszybszy.

    > bomba

    Sromba. Zwykłe/ateistyczne/dbanie o drugiego człowieka, kiedy mam
    "pozwolenie"/decyzja podglądanego :) (katole/inne wierzenia/ muszą się
    stosować do "wytycznych" :] bo sami nie potrafią :)

    > kurde to jest miłość ;)

    Jakbym jej nie kochał, to mogłaby pływać w Sekwanie, Loarze/innej rzece.
    albo obciągać druta w Enea :)...ale tutaj nawet nie chodzi stricte o
    "kochanie" ale dbałość o osoby, które rozumieją "dbanie". Nie myl z
    prześladowaniem/stalking czy cokolwiek. To są odpowiednie "automaty" i
    nie przeraża mnie "komunikowanie" w sensie informacji napływających. Mam
    swoją świadomość. Gdyby na przykład Kaczyński umierał, to bym się
    pomodlił(chuja to da/www.papież.jpg) a potem bym się cieszył, że poszedł
    do piekła :)

    --
    LordBluzg(R)??