    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: czy można namierzyć telefon?
    Date: Wed, 17 Jan 2024 22:13:53 +0100

    W dniu 17 sty 2024 o 16:59, J.F pisze:

    > Litwa potrafi do 50m.
    Zapewne zależy to od gęstości BTSów w danej okolicy...
    Na podstawie jednego -- raczej niewiele można powiedzieć,
    zwłaszcza wtedy, gdy różne telefony potrafią różnie dawkować
    swą moc...

    Można by każdemu telefonowi dać odbiornik GNSS i nakazać co
    jakiś czas meldowanie o swym położeniu...

    -=-

    Ponoć w dużym mieście policja potrafi odtworzyć ulice, którymi
    podążała włączona komórka... (choćby Trójmiasto z zaginioną
    Iwoną Wieczorek -- dość dokładnie lokalizowano tam znajomych
    tejże zaginionej...) Mnie policja też potrafi zlokalizować
    z niebywałą dokładności -- gdy otrzymuje ode mnie zaproszenie
    do klienta... ;) (pijanego bądź naćpanego)

    Można im podać błędny adres -- by otrzymać poprawkę...
    Być może nie zawsze tak jest...
    Kilkanaście lat temu jakiegoś polityka zlokalizowano nie
    tylko w Marriotcie, ale też na stosownym piętrze -- ponoć...

    -=-

    TV-Box pracuje całymi dniami...
    Odpaliłem bezpłatnego (na rok -- po roku można na kolejny, o ile
    promocja będzie trwała) Tidala -- ale nie umiem założyć konta... ;)
    Mam kod, nawet pamiętam, ale gdzie ów kod wpisać... ;) Co to znaczy,
    że po 30 dniach pobiorą opłatę? -- skąd? Z telefonu? Nie potrzebuję
    tych 30 dni -- skoro mam za darmo cały rok... Ale czy można założyć
    od razu normalne, z pominięciem tychże 30 dni?...

    Matka chyba zapomni zupełnie o CATV -- i o TV Republice...
    Nosiłem się z zamiarem podrzucenia jej takiego TV-Box od lat...

    Skrzyneczka łączy się skutecznie i z Tendą na 5GHz, i z balko_nowym
    [raczej starym] TPlinkiem na 2.4GHz, ale chętniej z TPlinkiem, więc
    owego TPlinka musiałem zapomnieć... Pod Tendą ma adresik 6.6.6.9/24
    -- niech już będą te połamane maski... BTW ręcznie nie można owego
    adresu wpisać -- domaga się 192.168.itd...

    Matka chyba ogranicza się do Jutuby...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s