  • 51. Data: 2009-04-01 11:30:06
    Temat: Re: czy tez Was podpuszczaja puszki?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > bo na pustyni nie ma skrzyżowań.

    nawet nie wiesz jak sie mylisz

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki
    Krakuf

  • 52. Data: 2009-04-01 11:33:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > dlatego: jak on podciska gaz, to ja też podkręcam, jak sie robi
    > zielone. to on odjeżdża szturmem, a ja się turlam powoli.

    Ja to jeszcze wbijam 2-ke albo 3-ke i tak smiesznie nachylam sie nad
    kierownica i robie przygazowki (obiema renkami) i czekam na zielone i
    sruuuuu koles wypierdala jak z porcy a mi motur tak smiesznie do przodu
    skacze i gasnie i czasami mam klopot zeby go utrzymac w pionie.
    Satysfakcja ze sie podpuscilo leszcze niesamowita. I te miny ludzi na
    chodniku.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 53. Data: 2009-04-01 11:56:03
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 1 Kwi, 13:30, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > nawet nie wiesz jak sie mylisz

    zostaw mój światopogląd w spokoju, dobra?

    - gildor

  • 54. Data: 2009-04-01 14:13:02
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

> [...]
    > skacze i gasnie i czasami mam klopot zeby go utrzymac w pionie.
    > Satysfakcja ze sie podpuscilo leszcze niesamowita. I te miny ludzi na

    Nie mow, ze stoja i tylko sie gapia, nie pomagaja Ci sie pozbierac z
    ulicy i skleic kierunka z ceberki efczy?

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 55. Data: 2009-04-01 14:18:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > zostaw mój światopogląd w spokoju, dobra?

    to co se moge poruszac?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 56. Data: 2009-04-01 18:44:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 12:09:05 +0200, fv napisał(a):

    > Ku***, może mi ktoś wytłumaczyć co wam przeszkadza, że się posiadacze
    > aut chcą ścigać?

    mi nic. Jak chcą to niech się scigają. Ze sobą :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 57. Data: 2009-04-01 22:07:51
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Paweł Andziak napisał(a):

    > niektorzy propagowali zdejmowanie delikwentowi lusterek butem, ale
    > kiedys ktoremus z precli 2 motocyklistow zdjelo oba lusterka naraz, jak
    > jechal puszka i jakos sie zrobilo cicho w tym temacie :P

    Oooo... Faktycznie o zdejmowaniu lusterek ucichlo - ktoz to mial taka
    przygode? :)

  • 58. Data: 2009-04-01 22:09:06
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    f...@g...com napisał(a):
    >Bartka GSXF WROTKA ZASTEPCZA:
    >
    > E tam od razu ze ma sie malego, sciganie sciganiem. Jak jestem
    > spozniony do pracy to uwielbiam sie scigac. Jak nie jestem, to
    > pozwalam nawet skuterom torowac mi droge. To raz mam malego a raz nie?
    > Bzdura.

    Jaka bzdura? Nie zauwazyles, ze przewaznie masz malego (i miekkiego)? ;)

  • 59. Data: 2009-04-02 05:59:23
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message

    > Oooo... Faktycznie o zdejmowaniu lusterek ucichlo - ktoz to mial taka
    > przygode? :)

    Katan. Dawno temu.
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/
    361cd900c232e65f?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 60. Data: 2009-04-02 06:12:26
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <a...@d...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    > tyle sie mowi ze na poczatku sezonu ginie najwiecej motocyklistow bo
    > kierowcy samochodow zapominaja o tym zjawisku i ze mamy znacznie mniej
    > umiejetnosci po zimie a co stane na swiatlach to jakis pseudo
    > rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic. korci
    > ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?
    > zauwazyliscie takei zjawisko?

    Najwyrazniej nie umiesz zignorowac (lub wypuscic) glupka lub zabawa wciaga
    Cie bardziej niz jestes w stanie przyznac sie przed samym soba.
    Jedyne co mi sie zdarzylo, i to wczoraj, to ewidentnie pijany kierwca busa
    ktory wyjechal mi na czolowke, po czym zatrzymal sie by jeszcze powymachiwac
    piesciami. Zawrocilem by pojechac za nim i zadzwonic na Policje, niestety
    zawracanie zajelo zbyt duzo czasu i pijaczek pelen agresywnych zapedow wobec
    jednosladow zniknal.