  • Data: 2022-09-05 17:27:59
    Temat: Re: czy virgin mobile az tak kiepskie jest?
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2022 o 11:53, Animka pisze:

    > Co tam światłowód. Miejsce w którym mieszkasz pewnie ma większe walory
    > niz Warszawa, czyli syf, sadze i smród.

    Zdecydowanie NIE.. Kiedyś owszem, kupiłem tu dom ze względu na super jak
    dla mnie lokalizację. Dookoła były lasy, czysty strumień zaraz za
    progiem, i parę rybnych jezior w najbliższej okolicy. Nic z tego już tu
    nie ma, tylko problemy z porządnym netem i zasięgiem komórek pozostał na
    tym samym poziomie co kiedyś. Świat parszywieje  nie tylko w Warszawie.