  • 1. Data: 2022-08-31 00:10:39
    Temat: czy virgin mobile az tak kiepskie jest?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    virgin mobile nalezy do play i ztc widze i wiem, pracuje tylko na dwoch
    sieciach --> play i orange (kiedys - gdy virgin nalezalo do virgin - bylo
    tego wiecej...).
    Problem:
    jade pociagiem, ludzie z nosami w komorkach, lataja po www, facebookach,
    whatsappach, youtubach, etc., tylko ekrany smigaja, widze :), ze wszystko
    im otwiera sie migiem; natomiast ja: widze, ze automatem przerzucony na
    orange, strony nie moge otworzyc w ogole, dopiero gdy pociag dojezdza do
    jakiejs wiekszej miejscowosci - mam siec, strona laduje sie, ale za chwile
    zgon, pociag jedzie przez ciemne pola i znow zero sieci. I tak w kolko, siec
    od miasta do miasta, zas pomiedzy - pustynia internetowa (nie wiem, jak z
    rozmowami, nie dzwonilem,nie dzwoniono do mnie).

    Wylacznie roboczy wniosek mam taki: wszystko (?) lepsze od virgin.
    macie opinie w tej sprawie?

  • 2. Data: 2022-08-31 10:58:41
    Temat: Re: czy virgin mobile az tak kiepskie jest?
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 31.08.2022 o 00:10, 1634Racine pisze:
> [...]
    > rozmowami, nie dzwonilem,nie dzwoniono do mnie).
    >
    > Wylacznie roboczy wniosek mam taki: wszystko (?) lepsze od virgin.

    Słabe i nie słabe, słaba słabością PLAY, bo ci własną sieć mają jeszcze
    w rozbudowie. A tylko ta sieć daje dostęp VM do standardu LTE. Natomiast
    mocne bo dodatkowo można korzystać z zasięgu Orange, co prawda bez LTE
    ale zawsze to coś czego nie maja inni operatorzy. Nat6omiast ogólnie z
    moich obserwacji wynika że najgorszy zasięg w Polsce ma sieć Plus.

  • 3. Data: 2022-08-31 12:49:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 00:10:39 +0200, 1634Racine wrote:
> [...]
    > od miasta do miasta, zas pomiedzy - pustynia internetowa (nie wiem, jak z
    > rozmowami, nie dzwonilem,nie dzwoniono do mnie).

    No coz - Play w samochodzie mi sprawiał problemy.

    I nie wiem - jakies klopoty z przełączaniem ma siec, czy miał telefon,
    czy jedno i drugie.

    > Wylacznie roboczy wniosek mam taki: wszystko (?) lepsze od virgin.
    > macie opinie w tej sprawie?

    Ale ostatnio Play, sobie raczej radzi z janosikiem.
    Nie wiem - telefon lepszy, siec sie ulepszyla, czy tylko rozbudowala.

    J.

  • 4. Data: 2022-08-31 12:52:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 10:58:41 +0200, trybun wrote:

> [...]
    > ale zawsze to coś czego nie maja inni operatorzy. Nat6omiast ogólnie z
    > moich obserwacji wynika że najgorszy zasięg w Polsce ma sieć Plus.

    No coz - jak jezdzilem po Polsce z plusem, to janosik raczej nie mial
    problemow. A po przenosinach do Play sie zaczely.

    IMO - to raczej problem z przełączaniem sieci, ktore jakos blokowało
    telefon, choc oczywicie zasieg Play byl mniejszy, ale przeciez byly
    roamingi.

    A plus ... moze i jakies braki ma, ale to sie szybko przejezdza :-)

    J.

  • 5. Data: 2022-08-31 18:23:39
    Temat: Re: czy ruchoma prawiczka az tak kiepskia jest?
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    J.F wrote:
    > No coz - jak jezdzilem po polSraju z pluskiem, to janobzdzik raczej nie mial
    > problemow. A po przenosinach do Sray sie zaczely.

    Przebywałem (niedawno) tranzytem (na wybrzeżu) polshewitskiego neoPRLu i
    obserwowałem co się dzieje w teleSrajni..., w żadnym domu wariatów na
    świecie nie ma takiego tele- *BAJZLU* jak w neoPRLu!

    Jako "szwendacz" (po jevvsku 'roaming') teleSraj logował się w "minusie"
    i "pomarańczówce" (z 90% wody), o ZGROZO!

    Ze zbytku (i ciekawości) nabyłem w neoPRLu (na przedpłatę) SIM karteluszkę,
    której na dobra sprawę nie używałem, bo to było cieczenie juchy z nosa....

    Dymią was te kapitalistyczne HIENY bez mydła, istniejecie *TYLKO* z nazwy
    reszta (finansowa) w rękach zachodnich HIEN (kapitalistów)!

    --
    Personalidade Onisciente

    ??

  • 6. Data: 2022-08-31 20:34:59
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    trybun w news:ten7s3$1p87$1@gioia.aioe.org
    [...............]
    > Natomiast mocne bo dodatkowo można korzystać z zasięgu Orange, co prawda
    > bez LTE ale zawsze to coś czego nie maja inni operatorzy.

    ciekawostka dodatkowa jest taka, ze virgin = play/orange nie tylko w pociagu
    daje dziury zasiegowe, ale i ... na pl-plazach nadmorskich, bo tam trzeba po
    prostu wedrowac po plazy z monitorem w tel, znalezc jakis w miare zasieg
    sieci telefonicznej (w virgin bedzie to na 99% orange) i wbitym w ten pkt
    rozmawiac liczac , ze fala nie umknie zbyt predko i na dluzszy czas. A
    przeciez orange ma ponoc b. rozbudowana siec stacji bazowych, pracuje m.in.
    na 800, czyli na dlugich, dla obszarow niezurbanizowanych, a moj tel Huawei
    Mate 10 Pro, BLA-L29 (Dual SIM), 128 gb - obsluguje wprost wszystko :)
    czyli - jakaz ta sile orange? imo zadna.

  • 7. Data: 2022-08-31 21:21:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Wylacznie roboczy wniosek mam taki: wszystko (?) lepsze od virgin.
    > macie opinie w tej sprawie?
    To zależy. Ja mam virgin, bo korzystam z mini9. Znaczy koszt użytkowania
    telefonu gsm to 9zł na miesiąc. i to chyba jedyna zaleta virgin. W
    każdej innej sytuacji przeniósłbym się do konkurencji.
    Jeśli chodzi o zasięg, to trzeba sobie ustawić na stałe, czy ma być play
    czy orange (a tmobile się nie da?). Wtedy telefon przestaje "głupieć" i
    działa stabilnie. Stabilnie, nie znaczy że jest lte full wypas
    A jak czasem jadę w polskę i nie mam internetu? To se kartę sim innego
    operatora weź. chyba w każdej sieci masz jakiś bonus żeby na nowej
    karcie mieć fure transferu na parę dni. Do końca sierpnia można było w
    orange wystartować 300giga, opłacane 5zł na miesiąc. na allegro można
    kupić karty sim 100giga za 50zł.
    Więc przy opcji 9zł/mc - virgin - super extra wymiata
    przy opcji 9zł/mc i czasem (lub na stałe) internet od konkurencji -
    również dobra oferta
    Przy opcji 15zł lub więcej na miesiąc - idź do operatora który ma u
    Ciebie największy zasięg. Ale zazwyczaj (wczoraj zrobiłem 600km śląsk -
    kielce ->wschodnia polska, google maps zgłaszało "jestes po za
    zasięgiem, korzystasz z map ofline", na telefonie z a2mobile (plus) i na
    drugim telefonie z orange - mniej więcej w tych samych lokalizacjach.

    ToMasz

  • 8. Data: 2022-09-01 15:53:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 21:21:08 +0200, ToMasz wrote:
    > To zależy. Ja mam virgin, bo korzystam z mini9. Znaczy koszt użytkowania
    > telefonu gsm to 9zł na miesiąc. i to chyba jedyna zaleta virgin. W
    > każdej innej sytuacji przeniósłbym się do konkurencji.

    Tez takie uzywam ... i powodow do przenoszenia nie widzę.

    Rzadko uzywane, ale działają. Te akurat nie podrózują dużo,
    to moze dlatego nie ma problemow.

    > Jeśli chodzi o zasięg, to trzeba sobie ustawić na stałe, czy ma być play
    > czy orange (a tmobile się nie da?). Wtedy telefon przestaje "głupieć" i
    > działa stabilnie. Stabilnie, nie znaczy że jest lte full wypas

    Ustawienie jednak troche glupie.

    J.

  • 9. Data: 2022-09-01 21:49:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.09.2022 o 15:53, J.F pisze:

    > Tez takie uzywam ... i powodow do przenoszenia nie widzę.
    >
    > Rzadko uzywane, ale działają. Te akurat nie podrózują dużo,
> [...]
    czemu głupie? W pracy mam tak, ze play ma w okolicy zera "kresek
    zasięgu", orange (czy inny partner roamingu wewnętrznego) prawie pełny
    zasięg. wiec telefon nie mając zasięgu, przełącza sie w roaming, ale jak
    tylko pojawi się 5% zasięgu playa - znowu się przełącza. Efekt jest
    taki, ze na telefon który leży 60cm ode mnie, dostaje smsy że przed
    chwilą ktoś dzwonił a ja nie odebrałem.
    rozwiązanie - albo na stałe inny operator niż play - wymuszony, w
    ustawnieniach telefonu, albo z tytułu zmiany operatora - w sensie
    rezygnacji z virgina.
    ToMasz

  • 10. Data: 2022-09-01 21:59:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.09.2022 o 21:49, ToMasz pisze:

> [...]
    > rozwiązanie - albo na stałe inny operator niż play - wymuszony, w
    > ustawnieniach telefonu, albo z tytułu zmiany operatora - w sensie

    On nie rozumie roamingu krajowego i priorytetu logowania oraz "terenu".
    Musiałby mieszkać tam i podróżować, gdzie inni mają problemy z Plusem
    czy T-Mobile. Kiedyś miałem telefon w T-Mobile ale był problem z
    zasięgiem, gdzie mieszkam. Tylko dlatego zrezygnowałem i przeszedłem do
    Play. Dzisiaj mam już dobry zasięg z T-Mobile ale nigdy tam nie wrócę
    właśnie z powodu takiego, że mam więcej możliwości w Play niż w T-Mobile.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>