  • Data: 2017-09-01 13:54:30
    Temat: Re: czy w rolkach można jeździć po przejściu dla pieszych?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oob8jq$8nt$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 01.09.2017 o 10:49, r...@k...pl pisze:
    >>> Można. A nawet wolno. Dzieciakom chyba do 10 roku to nawet na
    >>> rowerze
    >No właśnie o tym pisałem. Co ciekawe opiekunkowi wolno po chodniku
    >mimo, że pieszym nie jest. A po przejściu to gówniak może na kołach,
    >ale opiekun musi na nogach:P

    No i prawidlowo - dorosly ma ssiasc, rozejrzec sie, powiedziec malemu
    "ruszaj", a wtedy to juz bez znaczenia czy mlody przejdzie czy
    przejedzie :-)

    No dobra, nie tak bez znaczenia - sam pare razy pisalem o czasie
    przechodzenia, jest on na tyle duzy, ze samochody przejezdzajace
    pozostale pasy zdaza zahamowac.
    Przy rowerze moze sekundy zabraknac.

    Pozostaje miec nadzieje, ze ze startu zatrzymanego mlody nie bedzie
    szybki.

    J.