  • Data: 2014-04-06 15:41:01
    Temat: Re: czym doczyścić felgi aluminiowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    news:lhrb67$ase$1@node1.news.atman.pl...

    > <http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=12109>

    Przeczytałem całość... Muszę przyznać że jestem pod wrażeniem!

    Dlaczego? Bo sam lubiłem swój samochód (toyota camry '95)
    i też włożyłem w niego dużo pracy, również estetycznej, włącznie
    z wyjęciem wszystkich foteli i zdjęciem fabrycznych wykładzin
    dywanowych spod nich do prania i płukania szlaufem, suszenia
    w lecie na słońcu i wiem że to jest podyktowane dużym sercem :-)
    Wymaga to ogromnego nakładu trudu i dyscypliny ale warto.
    Nagrodą jest choćby to, że przyjemnie się takim autem potem
    jeździ - 10 letnie auto zamiast kurzem i potem pachnie ładnie,
    często lepiej pachnie jak nowe auto z fabryki bo nie ma zapachu
    tych smarów czy odparowywujących nowych plastików.

    Podoba mi się dodawanie zabezpieczeń antykorozyjnych do
    profili zamkniętych, spryskiwanie podwozia gęstym woskiem...
    Wykracza to daleko poza szeroko pojętą kosmetykę - brawo!
    Aczkolwiek ta pani poszła lekko za daleko jeśli chodzi o to mycie,
    np. wnętrza zderzaków?? Naprawdę??
    Wymiana butelki bo zżółknięta? Nie szkoda kasy?

    Co do komentarza na temat "o, ten preparat lepiej myje gumowe
    uszczelki bo czarna woda z nich ścieka" to obawiam się, że ten
    preparat zniszczył wierzchnią warstwę ochronną tych elementów
    gumowych, i dlatego woda czarna się polała, ale może się mylę.

    Tak czy inaczej jak kiedyś to auto pojawi się na otomoto.pl to
    chętnie go kupiłbym, bo wiem że Justyna dobrze będzie dbać
    o niego, tak jak ja dbałem o swoją ulubioną, ciemnozieloną toyotę.