  • 1. Data: 2009-01-14 18:17:51
    Temat: gdzie w Poznaniu sprawdzic moto przed zakupem?
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Witam Szanowne Towarzystwo,

    Czy możecie polecić warsztat/serwis/fachowca w Poznaniu, gdzie rzetelnie
    ocenią stan kupowanego sprzęta? Z poszukiwań w necie wiem o HRG na
    Krauthofera i Moto-Rex na Bukowskiej, natomiast nie mam pojęcia jak te
    firmy prezentują się w zetknięciu z klientem (znalazłem np. kiepskie
    opinie o Honda Budzyński). A chciałbym, aby ktoś obejrzał przyszły
    nabytek okiem znawcy i wytknął ewentualne wady, zanim się niezdrowo
    napalę ;)

    Przymierzam się do zakupu CB 500. Od strony teoretycznej przekopałem się
    przez kilka najważniejszych portali, rozmaite artykuły, poradniki i
    faki, ale wiedzy zawsze mało. Czy dla tego modelu powinienem zwrócić
    uwagę na jakieś szczególne rzeczy, rocznik, wersję silnika, kapryśne
    podzespoły? Za wszelkie opinie, linki, specyfikacje i inne wsparcie będę
    niezmiernie wdzięczny.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 2. Data: 2009-01-14 19:07:41
    Temat: Re: gdzie w Poznaniu sprawdzic moto przed zakupem?
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Wed, 14 Jan 2009 19:17:51 +0100, Piotr Kompa <p...@w...pl>
    wrote:

    >Czy możecie polecić warsztat/serwis/fachowca w Poznaniu, gdzie rzetelnie
    >ocenią stan kupowanego sprzęta?

    Dawaj na priv.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 3. Data: 2009-01-15 05:33:35
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Eskimos wrote:

    > Dawaj na priv.

    Dzięki, odezwę się.

    A czy doświadczeni kierownicy mogliby się wypowiedzieć odnośnie zakupu -
    na co zwracać uwagę w CB 500? Z góry dzięki :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 4. Data: 2009-01-15 07:04:56
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Thu, 15 Jan 2009 06:33:35 +0100, Piotr Kompa <p...@w...pl>
    wrote:

    >A czy doświadczeni kierownicy mogliby się wypowiedzieć odnośnie zakupu -
    >na co zwracać uwagę w CB 500?

    Jam nie uzytkownik, ale ponoc najlepsze sa czarne i z Austrii ;P