  • 1. Data: 2009-01-14 14:39:18
    Temat: Re: ubrania g-rider
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    dziuniek pisze:

    > wielki portwel

    Pewnie z masa pieniondzuf

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 2. Data: 2009-01-14 14:41:04
    Od: dziuniek <beawawa@_NOSPAM_onet.eu>

    Kupilem w koncu 2006 roku badz w styczniu 2007 komplet ze wstawkami z
    nubuku tej marki i powiem ,ze zakup super bo jezdze ostro i czesto i nie
    raz w deszczu jechalem i zawsze sucho wracalem.Jedyny minus to kieszen
    wewnetrzna wyrwal mi sie suwak,ale za laduje tam wielki portwel z
    dokumentami to wlasciwie moja wina.Polecam z czystym sumieniem acha moj
    syn tez ma kurtke bo go nakrecilem na te marke taka z sympatexem i nie
    jeczy ze cos nie tak,wiec chyba tez zadowolony

  • 3. Data: 2009-01-14 14:58:11
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    dziuniek pisze:
    [...]
    > --

    Kiedyś, kupę lat temu, była bramka www<->news i archiwum grupy na
    http://news.riders.pl.
    Ciekawe kiedy administracja ścigacza dojrzeje do jedynej, słusznej decyzji?

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 4. Data: 2009-01-14 15:33:17
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> wrote in message
> [...]
    > http://news.riders.pl.
    > Ciekawe kiedy administracja ścigacza dojrzeje do jedynej, słusznej

    To tak jakbys zapytal czy odpuszcza dobrowolnie darmowa trampoline do
    pozycjonowania w wyszukiwarkach a przez to odpuszcza czesc zyskow ze
    sprzedazy ogloszen i sklepu internetowego. Przeciez to nie ideowcy, sikaja
    po Necie dla kasy.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 5. Data: 2009-01-16 07:18:37
    Od: dziuniek <beawawa@_NOSPAM_onet.eu>

    Kuczunapisal

    o moj Boze ale poliglota sie znalazl pogratulowac spostrzegawczosci.Szkoda
    tylko ,ze nie na temat wypowiedz.

  • 6. Data: 2009-01-16 07:20:03
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    dziuniek pisze:
    > Kuczunapisal

    > o moj Boze ale poliglota sie znalazl

    Nawet nie znasz znaczenia slow ktore uzywasz :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-01-16 07:36:22
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kuczu" napisał :
    > Nawet nie znasz znaczenia slow ktore uzywasz :)

    KTÓRYCH UŻYWASZ, wszechmistrzu wszelkich dziedzin, skoro się już masz
    zamiar przypierdalać.
    I przecinek przed KTÓRYCH.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 8. Data: 2009-01-16 08:01:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Wojciech G. pisze:

    > KTÓRYCH UŻYWASZ, wszechmistrzu wszelkich dziedzin, skoro się już masz
    > zamiar przypierdalać.
    > I przecinek przed KTÓRYCH.

    Dziekuje, zapamietam :) Znaczy od dzisiaj sie wyzywamy ? Taka moda tu
    zapanowala ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-01-16 08:46:20
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Dziekuje, zapamietam :) Znaczy od dzisiaj sie wyzywamy ? Taka moda tu
    > zapanowala ?

    Wszechmistrz to chyba nie wyzwisko?
    Chociaż wulgarność ostatnimi czasy na preclu okropna, panie dziejku.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 10. Data: 2009-01-17 03:33:32
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    >Wojciech G. pisze:

    >Dziekuje, zapamietam :) Znaczy od dzisiaj sie wyzywamy ? Taka moda tu
    >zapanowala ?

    Mnie sie wydaje, ze jesli ktos ma k1200 w stopce to los go pokaral
    wystarczajaco by go nie dobijac.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10