eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programming[dev] ai czyli trybyRe: [dev] ai czyli tryby
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 17 Oct 2010 01:39:32 +0200
    From: Segmentation Fault <c...@o...eu>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.12) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [dev] ai czyli tryby
    References: <6...@n...onet.pl>
    In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <4cba37b4$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.179.41
    X-Trace: 1287272372 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27035 83.31.179.41:57123
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:187127
    [ ukryj nagłówki ]

    Te tryby na ogół nazywają się stany i to dość popularny alg. dla growych
    agentów.

    Jest w sieci kilka "gier dla programistów" w których walczą roboty.
    Są kody źródłowe do tych robotów.
    Te które widziałem są o robotach / czołgach 2D, ale może Cię natchną.
    Pogogluj.

    On 10/15/2010 04:28 PM, grunge fighter wrote:
    >
    > ostatnio staram sie wymyslic kawalek jakiegos przyzwoitego ai
    > dla statkow kosmicznych strzelajacych do siebie w przestrzeni kosmicznej
    >
    > (klepię dalej swoją sigmę (zwaną też jako 'środowi(S)ko do badan(I)a a(G)entów
    > w trójwy(M)i(A)rze' którą trochę rozbabrałem i nie wyglada ona raczej na
    > za bardzo wyczesany projekt w tym momencie)
    >
    > nie do końca wiem jednak jak to zrobić; w mojej obecnej koncepcji ai
    > spowadza sie do 'przelaczania' paru 'trybow' w ktorych moze byc
    > taki statek (typu np 'swobodny ruch', 'lot do punktu' 'pogon za celem'
    > 'ucieczka' kazdy z tych trybow dosyc latwo oprogramowac (wiadomo
    > ucieczka to najprosciej wektor predkosci od celu, predkosc na maksa itp)
    > ale poki co nie jestem za bardzo z tego zadowolony - zwlaszcza z trybu
    > 'rozdraznienia' wroga - jak go trafie to po prostu leci prosto na mnie,
    > widze go od frontu i nie daje to zbyt widowiskowego efektu -- (w starej elite
    > wygladalo to lepiej ) jak mozna to nieco wyrafinowac tak by to ai
    > wrogow dawalo jakies w miare widowiskowe pojedynki (w danym momencie
    > wyglada to kiepsko i wlasnie sie zastanawiam) [zapodalbym linka do exe
    > ale nie mam chwilowo mozliwosci uploadu do netu)
    >
    > fir
    >
    >
    >
    >
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: