  • 21. Data: 2005-08-16 08:31:12
    Temat: Re: dialog...a raczej monolog
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    robert j. wozny napisał(a):

    > ten tego, jakie 1Mbps ? 256kbps... wychodzi 396zl netto/1Mbps 8-] a
    > ze w promocji dostaje sie mozliwosc 4 krotnego sciagania, to inna
    > sprawa.
    wiem, że nie można porównywac asymetryka do symetrycznego łącza
    ale
    pamietając szał jak pojawił się po neo 128 za 59zł i *Burzy* która
    wywołała sama tp tym zajciem, pojawiło się FR za 1290 za 2 Mbit -
    symetryczne łącze

    druga sprawa to to, że inni operatorzy "mówią", że tp dokłada do tych
    128kbit

    i teraz moja myśl
    1 Mbit down, 256 kbit (ale AFAIR to jest 512kbit) kosztuje 99zł netto

    1 Mbit operatorski kosztuej 1750 netto
    trochę "za duża różnica" tymbardziej, że otrzymuje się wątłej jakoś SLA
    i kupę bzdurnych zapisów w stylu: brak internetu przez mniej niz 60 min
    to nie jest awaria (lol!)

    > bo w wiekszosci lacza operatorskie/dla dalszej odsprzedazy sa
    > symetryczne z odpowiednim sla/obsluga... wiec raczej nie ma sensu
    > porownywac lacz typowo klienckich/adsl z laczami operatorskimi.

    nie chcę porównywać
    ale odpowiedno odnosić się

    zresztą, jakie SLA, mojego wczesniejszego posta, któś już Ci zacytował
    wczesniej

    --
    pozdros
    icek

  • 22. Data: 2005-08-16 12:16:02
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <dds84n$n2d$1@atena.e-wro.net> Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > wyniki finansowe tp mówią coś innego. Dostęp do internetu jest jednym
    > z niewielu sektorów gdzie TP nie odnotowuje spadku tylko wzrost przychodów.

    Wzrost przychodzów nie koniecznie oznacza wzrost dochodów.
    Co z tego że sprzedam 1000 dostępów po 10 zł jeżeli realne koszta
    świadczenia tej usługi to 20 zł, mogę dalej zwiększać ilość dostępów ale
    to tylko będzie powiększać stratę, a "marketingowo" będę zwiększał przychody.

    TP s.a. (a właściwie jeden z wysokich pracowników) stwierdził że sprzedawanie
    Neostrada 128 jest sprzedawana poniżej kosztów świadczenia usługi.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 23. Data: 2005-08-16 12:38:41
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <s...@p...repe.k.pl> Przemyslaw 'Repcio' Gubernat
    napisał(a):

    > Wzrost przychodzów nie koniecznie oznacza wzrost dochodów.

    zysk też rośnie !

    > TP s.a. (a właściwie jeden z wysokich pracowników) stwierdził że sprzedawanie
    > Neostrada 128 jest sprzedawana poniżej kosztów świadczenia usługi.

    ehtam ! jest cała masa lepszych ofert na rynku za mniejsze pieniądze !

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 24. Data: 2005-08-16 13:41:59
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Tomasz Paszkowski w <ddsmoh$r25$1@atena.e-wro.net> zeznal:

    > zysk też rośnie !

    pała z ekonomii....
    sprzedajesz 10 sztuk towaru A za 10zl towar ktory kupujesz po 11zl -
    przychod 100zl, zysk -10zl (MINUS 10)

    sprzedajesz 8 sztuk towaru po 12zl (kupujesz go po 11zl jak wyzej) -
    PRZYCHOD: 96zl, ZYSK: 16zl

    Zmniejszenie przchodu dalo nam 16zl zysku...
    Sytuacja troche abstrakcyjna ale obala Twoja teze ze wzrost przychodow to
    wzrost zysku...

    --
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
    budujesz, a potem... modlisz się

  • 25. Data: 2005-08-16 13:49:41
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <ddsqf7$vum$1@hal9000.inds.pl> Marcin Kowalczyk napisał(a):

> [...]
    >
    > Zmniejszenie przchodu dalo nam 16zl zysku...
    > Sytuacja troche abstrakcyjna ale obala Twoja teze ze wzrost przychodow to

    popatrz w raporty kwartalne tp, tam masz czarne na białym ! No i pozatym
    71,98 zł za dostęp z predkością 128kb/s to nie jest wcale tanio ! Ja bym
    takie łącza nie chciał za takie pieniądze !

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 26. Data: 2005-08-16 16:05:05
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > 71,98 zł za dostęp z predkością 128kb/s to nie jest wcale tanio ! Ja bym
    > takie łącza nie chciał za takie pieniądze !

    Do tego nalezy doliczyć abonament za telefon - minimum 42,70 zł brutto za
    "plan standardowy", nie oferowany juz nowym klientom, albo plan "60 minut za
    darmo" za 50 zł brutto.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 27. Data: 2005-08-16 17:15:15
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 14 Aug 2005 21:11:56 +0200, użyszkodnik Neas <n...@n...invalid>
    napisał:

    > Bo np. przecietny klient prywantny wykorzystuje powiedzmy 10% łącza, a
    > przeciętna firma kupująca 1 Mbit np. 80% (dane przykładowe). Albo np.
    > Dialog dokłada trochę do łącz dla enduserów i odrabia na innych usługach?

    ciekawe na jakich, bo wspomnianego na poczatku w/w watki 1Mbps za
    ponad 1kPLN nikt raczej nie kupi

    --
    futszaK
    jesteś burżuj i koniec bo nie bierzesz jedzenia na krechę :P

  • 28. Data: 2005-08-16 18:15:28
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <ddt2q4$o68$1@opal.futuro.pl> Tomasz Śląski napisał(a):

    > Do tego nalezy doliczyć abonament za telefon - minimum 42,70 zł brutto za
    > "plan standardowy", nie oferowany juz nowym klientom, albo plan "60 minut za
    > darmo" za 50 zł brutto.

    Eeeeee na planie socjalnym też się da (wiem bo sam mam).

  • 29. Data: 2005-08-16 18:25:20
    Od: Jakub Klama <j...@a...org>

    Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>
    nabluzgał:

    > Eeeeee na planie socjalnym też się da (wiem bo sam mam).

    Błąd matriks^Wtepsy. Normalnie się nie da.

    --
    Jakub Klama, jceel, Częstochowa. 2:480/138.7 @ fidonet.
    For more info finger jceel at apcoh.org

  • 30. Data: 2005-08-16 18:57:15
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <j...@j...visible.pl> Jakub Klama napisał(a):
    > Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>
    nabluzgał:

    > Błąd matriks^Wtepsy. Normalnie się nie da.

    Przepis.
    1. Goto: Duży Market z Standami TPsa
    2. Zamów Neo w swojej miejscowości (inna niż market)
    2a. zapłać 1,22 zł w Telepunkcie w swojej "małej dziurze"
    3. Ciesz się 9-miesięczną promocją bez opłat
    4. Opłać po tych 9-miesiącach zaległą FVAT
    5. a potem każdną kolejną :)

    PS.
    Panie na BlueLine twierdzą że już można.