eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmdlaczego PLAY jest tak denny?Re: dlaczego PLAY jest tak denny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: dlaczego PLAY jest tak denny?
    Date: Fri, 10 Apr 2009 20:29:28 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <gro36a$1c9$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <gro1d0$kld$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: sub250-244.elpos.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1239388170 1417 85.193.250.244 (10 Apr 2009 18:29:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Apr 2009 18:29:30 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <gro1d0$kld$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8064.206
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8064.206
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:968285
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "uzytkownik" <b...@u...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:gro1d0$kld$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > 1. Po włączeniu karty i włączeniu telefonu:
    > - brak sieci (centrum 200 tys miasta wojewódzkiego)
    > W internecie dowiedziałem się iż pewnie nie jestem w zasięgu PLAY więc muszę
    > zmienić sieć ręcznie na Plus (brak takich informacji na stronie www PLAY);

    Powinno samo zalogować się do plusa.

    > 2. Po aktywacji karty nie działają "szybkie kody". Próba dodzwonienia się do
    > BOK - dwa razy przerwane połączenie w trakcie zgłaszania problemu (2zł
    > zainkasowało poprawnie). Zgłoszenie mailem - 2 dni oczekiwania na
    > potwierdzenie - dodatkowe 7 dni na wiadomość iż bez zarejestrowania karty nie
    > udzielą żadnej pomocy.

    Może masz słaby zasięg?

    > 3. Korzystam z darmowych smsów. Wczoraj kilka doszło do adresatów po ponad 14
    > godzinach.

    Przeciążenie infrastruktury plusa?

    > 4. Znajomi zaczynają wysyłać pierwsze mmsy, których nie mogę odebrać. Dziwne,
    > przecież po włożeniu karty SIM PLAY przyszły smsy konfiguracyjne które
    > zainstalowałem. Wchodzę na stronę www PLAY i pobieram ponownie konfigurację
    > mms i wap. Instaluje się a nie działa. Zaczynam szperać w necie i widzę że
    > ktoś pisze:
    > "(...)od 2 tygodni męczyłam się z ustawieniami w Sharpie GX17... no i okazało
    > się, że nr PORTu podany na stronie Play (8080) był błędny...Wystarczyło, że w
    > zakładce dla wap i mms wpisałam 9201 i wszystko mi działa... :) reszta
    > ustawień się zgadza(...)"
    >
    > Wpisuję 9201 działa... huura...

    U mnie konfiguracja przyszła poprawna.

    > 5. Uruchamiam Operę mini... błąd sieci.... już nie mam siły do tej błędnej
    > sieci.

    Ustaw telefon, a jak jest zbyt trudno - zmień telefon.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: