  • Data: 2011-06-08 12:27:13
    Temat: Re: dłuższy wyjazd
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-08 14:06, Hinek pisze:

    > Ja uzywam do tej pory takich aluminiowych garow i czajniczka :)

    Czytalem w internacie ze to niezdrowe, znaczy gary z alu.

    > Carramba mnie zlekka rozbawil i tyle. Szaszlyczki, patelenki,
    > condominia, hotele, netbooki...a przeciez w temacie chodzilo o
    > wyjazd typu trampingowego.

    W Szwecji kupowalem takie gotowe kawalki padliny (przyprawione, gotowe
    do wrzucenia na patelnie) jak masz gary to chwila moment i mozna sie
    napchac do syta za ulamek kasy ktora bys zostawil w knajpie. A jest to
    duzo smaczniejsze od smazonej mortadeli (ktora jest tania i da sie ja
    przyrzadzic na 1000 sposobow ;>). Wydaje mi sie ze w trampingowym
    wypadzie wlasnie wlasnoreczne przygotowywanie michy pozwala oszczedzic
    sporo gotowki.

    > Ja wiem ze wiekszosc ludzi jezdzi sobie dookola komina

    To tak jak ja, najlepsze biwaki mialem 80km od domu :)

    > ktory chce zazyc wolnosci wloczac sie z namiotem po Skandynawii.

    Wolnosci ? To tak, nad morzem lowisz ryby (w morzu bez zezwolen!),
    pozniej suszysz i pakujesz na dalsza podroz (uwaga, z Norwegii mozna
    wywiezc max 15kg filetow na osobe), do tego w lasach zbierasz zurawine,
    grzyby i jagody borowek po czem jestes wolny jak pinkponk ;)

    > A co do pakowania:
    > 2 osoby na 2 tygodnie pod namiot motocyklem to jest duuuzy
    > problem.

    Zamiast bawelny syntetyki termoaktywne - duuuza oszczednosc miejsca.
    Najwieksza oszczednosc jednak udalo mi sie uzyskac gdy powiedzialem
    mojej pani 'to jest kufer na rzeczy wspolne/motocykla/kempingowe, a
    polowa tego jest na Twoje osobiste i mozesz tam wlozyc majtki albo
    suszarke - sama wybieraj' :-)

    > Carrambe dobrotliwie informuje ze zwykly netbook
    > rozpierdzieli sie po dwutygodniowej wyprawie od drgan i wilgoci.

    To lipa jakas.
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.