  • 31. Data: 2021-07-11 12:18:19
    Temat: Re: dodatkowe zabezpieczenie antykradzieżowe
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-07-11 09:10, Pete wrote:

    > Co ci po gwarancji, skoro koszt wymiany silnika to pi*drzwi jego cena. A
    > robocizny ci sprzedawca nie zwróci.
    Własnoręcznie wymieniałem w moim gruzie popychacze hydrauliczne,
    wymieniałem rozrząd... Sądzę, że swapa też bym zrobił.

  • 32. Data: 2021-07-11 13:28:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.07.2021 o 07:37, JDX pisze:
    > Bo raczej
    > ciężko będzie znaleźć profesjonalny warsztat, który będzie chciał zrobić
    > swapa na używkę. Żeby im klient później dupę zawracał, że coś nie działa?

    Większość warsztatów to profesjonalne, tyle tylko, że...
    "... jedne są lepsze, a drugie są gorsze
    A gorsze są tańsze, a lepsze są droższe"

    Lepszy warsztat bez problemu zrobi swapa silnika i da nawet gwarancję,
    ale wymieni od razu wszelkie uszczelniacze, panewki, tuleje,
    pierścienie, etc.

  • 33. Data: 2021-07-11 13:41:35
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-07-11 13:28, nadir wrote:
    [...]
    > Lepszy warsztat bez problemu zrobi swapa silnika i da nawet gwarancję,
    > ale wymieni od razu wszelkie uszczelniacze, panewki, tuleje,
    > pierścienie, etc.
    Znaczy się zrobi remont tego ,,nowego" starego silnka? ':-D To może
    jednak lepiej byłoby najpierw przyjrzeć się temu staremu silnikowi.
    Zawsze to pare zł w kieszeni. Albo udać się do ASO po nowy silnik i
    wymienić we własnym zakresie (tzn. nie w ASO). :-D

  • 34. Data: 2021-07-11 14:59:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.07.2021 o 13:41, JDX pisze:

    > Znaczy się zrobi remont tego ,,nowego" starego silnka? ':-D To może
    > jednak lepiej byłoby najpierw przyjrzeć się temu staremu silnikowi.

    No ale chwila, swap silnika robi się wtedy gdy nie ma sensu
    naprawiać/remontować obecnego, wtedy szukasz używki i wymieniasz w niej
    co trzeba.
    Wymiana niesprawnego/niedomagającego silnika na używkę, nie wiadomo
    jakiego stanu i pochodzenia, to nie to samo co wymiana silniczka od
    wycieraczek.
    Jak ktoś nie ma o tym pojęcia, to się po prostu za to nie zabiera.

    > Zawsze to pare zł w kieszeni. Albo udać się do ASO po nowy silnik i
    > wymienić we własnym zakresie (tzn. nie w ASO). :-D

    Popytaj jakiekolwiek ASO ile kosztuje u nich nowy silnik, a potem
    zastanów się czy wsadziłbyś taki silnik do 10-15 letniego samochodu?

  • 35. Data: 2021-07-11 18:37:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.07.2021 o 08:33, JDX pisze:

    > No, ceny nowych lamp są straszne. Ale... Przecież taka współczesna lampa
    > ma w środku jakiś silnik/elektronikę i o ile nawet z zewnątrz wygląda
    > dobrze, to i tak może być popsuta. Loteria panie, tak jak z silnikami.

    Na lampę raczej dadzą ci gwarancję rozruchową. Na silnik... przecież
    przy samym montaży można zrobić na setki sposobów że nie będzie działał.

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2021-07-11 18:37:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.07.2021 o 12:18, JDX pisze:

    > Własnoręcznie wymieniałem w moim gruzie popychacze hydrauliczne,
    > wymieniałem rozrząd... Sądzę, że swapa też bym zrobił.

    Ale nawet 90% elity jaką poniekąd jest zawartość tej grupy nie zrobi.

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2021-07-11 19:00:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, JDX.
    On 11.07.2021 12:18 you wrote:

    > Własnoręcznie wymieniałem w moim gruzie popychacze hydrauliczne,
    > wymieniałem rozrząd Sądzę, że swapa też bym zrobił.

    Swapa nie zrobisz śrubka po śrubce, do tego potrzebny już jakiś wózek.
    No i Twój czas nic nie kosztuje?

    --
    Pete

  • 38. Data: 2021-07-13 11:51:07
    Od: scobowski <s...@g...com>

    W dniu 10.07.2021 o 08:12, JDX pisze:
    > A to samochody klasy dupowóz jeszcze ktoś kradnie???

    No właśnie dlatego pytam :)