  • Data: 2010-11-22 20:07:46
    Temat: Re: domena z polskimi znakami w IE
    Od: "gefek" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:news:icdo6e$am3$1@news2.ipartners.pl, William Bonawentura wrote:
    > ?
    > IMHO IE8 oraz IE9. IE7 i starsze mogą mieć tylko piraci bez dostępu do
    > aktualizacji.
    Jako że nie korzystam na codzień z IE (preferuję pandę), nie mam zamiaru
    aktualizować do wersji 8 (no bo i po co zaśmiecać dysk). Czyli na pewno jestem
    piratem bez dostępu do aktualizacji? ;) Trochę za bardzo chyba uogólniłeś. Poza
    tym na IE7 jeszcze jest sens zerknąć (niekoniecznie bawić się żeby wyglądało
    identycznie jak w innych).

    Nie zmienia to faktu, że jeśli ktoś na codzień korzysta z IE i ma go w wersji
    <8, to sam sobie strzela w stopę.
    Tak swoją drogą, patrząc na statystyki Gemiusa
    http://www.ranking.pl/pl/rankings/web-browsers.html (8.11 do 14.11) aż się oczy
    cieszą: IE6 to niecałe 3%, a Chrome pewnie do końca roku przegoni IE7 (który za
    tydzień pewnie spadnie poniżej 10%).
    --
    Grzesiek