eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydorobienie końcówki czujnika w głowicyRe: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
    Date: Tue, 7 Feb 2017 14:30:42 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <o7ci62$tij$1@news.chmurka.net>
    References: <e...@g...com>
    <o7amns$bbf$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <o7buoa$mdf$1@news.chmurka.net>
    <f...@g...com>
    <o7camb$qs4$1@news.chmurka.net>
    <f...@g...com>
    <o7cf90$sgd$1@news.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 7 Feb 2017 13:30:42 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.65"; logging-data="30291";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.6.0
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598991
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-07 o 13:59, k...@g...com pisze:
    >
    >> Z tego wynika, że korozja jest wywołana powstaniem siarczanu miedzi, z
    >> wody, wilgoci itp.
    >> Od strony wewnętrznej będziesz mieć olej, więc spokój. Od zewnętrznej
    >> dość ciasne, więc szczelne połączenie gwintowane. W środku gwintu nie
    >> będzie korodować, co najwyżej na wylocie. Ale tam możesz zabezpieczyć
    >> przed wilgocią np. jakimś smarem, klejem itp.
    >>
    >
    > Ok a ten temat że nie łączymy Cu i Al ze sobą. Tam przez czujnik będzie do
    kontrolki płynął jakiś prąd jednak, nie ma kłopoty z tym?
    >
    Metalurgiem nie jestem, ale jeśli w cholerę czujników w przemyśle
    samochodowym jest właśnie mosiężnych, a obecnie całe silniki są z
    aluminium, od głowic, przez blok do misek olejowych, to chyba wpływ jest
    pomijalny, a nasza rozmowa czysto akademicka.

    W garażu mam pompę wody z Lublina 4CT90 z nadal wkręconym czujnikiem
    temp wody żółtym, czyli z mosiądzu. Przyczyną wymiany pompy była
    nieszczelność na wałku, nie na gwincie czujnika. Pompa wymieniona gdy
    samochód miał chyba z 15 lat i nalatane niewiadomoile kilometrów.


    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: