  • Data: 2019-02-10 18:57:01
    Temat: Re: dwu na 3000
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-10 16:51, Budzik wrote:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ja trafiam pol na pol - polowa normalnych zyciowych ludzi, ktorzy nawet
    > jak cos jest nie ten teges to przyłozą do tego odpowiednia miare, druga
    > połowa słuzbistów ktorzy najchetniej zabraliby ci dowód za nieodpowiednia
    > ilosc mrugniec kierunkowskazu na minute.
    >

    > Lata temu miałem taka przygode - wracałem z trasy, miałem ostatni punkt
    > do załatwienia i powrot do domu. zatrzymali mnie 2km od tego punktu za
    > przepalone swiatło. Zdarza sie, zarowki sie przepalaja, choc sprawadzam
    > oswietlenie naprawde czesto.
> [...]

    No jak ... innym kierowcom pomogło. Jest oczywiście kwestia na ile taka
    awaria dyskwalifikuje samochód do jazdy. Mnie dwa ścierwa dowód odebrały
    choć mogłem naprawić a w oprawie świeciło się inna żarówka, więc
    samochód jakoś tam był widoczny. Sąd uniwinnił, ale niezależnie od tego
    uważam, że niepotrzebnie ich matki spłodziły bo walka między dobrem a
    złem to nie jest powód by takie g... na drodze spotykać.