    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 10 Apr 2020 09:07:07 -0700 (PDT)
    Subject: Re: elementarne pytania z pythona
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 10 kwietnia 2020 16:56:08 UTC+2 użytkownik Antoni napisał:
> [...]
    opencl..ale stanelo jadnak na podstawah pythona ;C

    szkoda mi czasu i moze tu bedzie szybciej

    warunkiem ze pocztek stringa bedzie wlasnie "cytuj pnnn" z kolei jesli tam bedzie nic
    albo nie liczna tez chcialbym miec to zdetektowane

    > W obiektowych językach np. Ruby
    > msg.split

    ale jak dokladnie?

    python mozna pochwalic za wybitnie latwa obsluge tych roznych uslug sieciowych,
    troche wrecz zaskakujace jak to jest latwe