  • Data: 2014-06-18 18:24:48
    Temat: Re: [engine] tie50
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.06.2014 18:01, firr wrote:

    > wielu ludzi uruchamialo moje programy i nie plakali tak
    > jak ty ;\ skargi moze do nich bo ja nie mam czasu
    > dyskutowac z roznymi przeglupimi pogladami jesli mnie

    Ale czemu płaczesz? Robert ma rację, większość kijem
    nie ruszy execa z blizej nieokreślonego źródła.

    > jak sie bardzo boisz mozesz uruchomic pewnie na
    > maszynie wirtualnej (moze nawet pojdzie na wine)

    > jak bardzo albo mniej to przeskanowac programem
    > antywirusowym, ja nie uzywam antywira ale jeden

    A co da przeskanowanie antywirusem?
    Moge napsiać program, który skasuje wszystkie pliki
    cpp na dysku. Antywirus go nie wykryje.

    Przecież pisał o tym. Antywirus wykrywa znane wirusy
    i poewne charakterysyyczne zachowania. TE zachowania
    są związane z próbami ukrywania się, replikowania
    czy zdobywania uprawnień przez rozmaite dziury.

    Exec który sam z własnej woli odpalasz nie potrzebuje
    tych rzeczy.

    > koles to wczoraj przeskanowal i nic nie bylo

    I nie ma w tym nic dziwnego.

    > nie jestem;/) - slowem mz smialo mozesz uruchomic,
    > a jak nie to nie, na plakanie z tego powodu jakby
    > nie mam czasu

    Facet daje Ci dobrą radę, a Ty czujesz się atakowany.
    Bez sensu.

    pzdr
    bartekltg