    Subject: Re: epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Tue, 31 Aug 2021 21:30:16 +0200

    W dniu 2021-08-31 o 20:47, ToMasz pisze:

    > pps
    > do niedawna miałem hp960, z tuszami 15, 45, lub 78. pojemność tuszu
    > 42+81 mililitrów. bardzo polecam. powód "pozbycia się"? ten co zwykle.
    > sporadyczne drukowanie na nieoryginalnych wkładach powoduje ich
    > zasychanie. Następne duże wkłady o których warto myśleć przy starych
    > drukarkach to 56 i 57. Reszta - nie warta uwagi

    Miałem tą HP... Oryginalne wsadziłem i mi zaschły po pół roku. Kupiłem
    kolejne 2 komplety za kupa kasy wtedy, wsadziłem jeden komplet,
    wydrukowałem. Kolejne drukowanie znowu po pół roku i te nowe kupione co
    kilka stron wydrukowane w kosz. Ten drugi zestaw oryginalnych co leżały
    dwa lata jak widać było po dacie po dacie też zasechł jeden kolor
    jeszcze w pudełku. Był to grudzień 2009 roku i chciałem wydrukować
    karteczki na prezenty. Poszło bez tego jednego koloru i drukarka w
    śmietnik kontener z 4 piętra bo mnie już poniosło.

    A więc mamy 2009 rok, atramentowa HP zaliczyła lot, i kupiłem za 500zł
    nowego Xeroxa 6125N w Anglii (znaczy za 105 funtów kumpel kupił i
    przywiózł jak wracał na święta do polski) - U nas łupili zdaje się 900zł.

    No więc taka kwestia z powyższego.. co to znaczy sporadyczne drukowanie?
    Tonery startowe w Xeroxie były na 500 stron.
    Aktualnie wydrukowałem jak patrzę na licznik 780 stron, wymieniłem
    czarny i żółty przez ten czas na oryginały z allegro po 50zł kupione,
    czarny na 2000 ztron a żółty na 1000 stron, jakoś tak.

    I teraz bezstresowo włączam ją kiedy chcę i drukuję bezstresowo że
    cokolwiek zaschnie. Stoi sobie w garderobie, gada po WiFi (z TP-Link
    Nano Routerem wpiętym w LAN), dostęp z każdego kompa, szybka 16 stron na
    minutę, kolory fajne, facjatę do dowodu na papierze foto wydrukowałem i
    przyjęli bez problemów, fajnie wyszło.

    12 lat.. 780 stron... bezstresowo że zaschnie nawet po roku nieużywania.

    Czy Epson atramentowy dałby rady? Śmiem wątpić.

    Tak więc... interpretacja tego "sporadyczne drukowanie" :)

    zdrówko

    --
    Irokez