  • Data: 2009-03-10 08:06:34
    Temat: Re: era domowa przedułużenie umowy
    Od: achim <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Moja umowa kończy się w maju i oczywiście jak to zawsze bywa nic
    wcześniej nie można się dowiedzieć.
    BOK może mi udzielić informacji dopiero na miesiąc wcześniej i
    szczerze mówiąc nie liczę na jakieś super promocje.
    Jakiś czas temu zrezygnowałem z komórki w Erze właśnie dlatego, że
    oferta dla stałych klientów była dużo gorsza od ofert dla nowych.
    Chciałem poznać warunki przedłużenia i ewentualnie zastanowić się czy
    warto mieć jeszcze telefon stacjonarny a może zrezygnować